رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557655

واکنش بسیج ورزشکاران به اظهارات قلعه‌نویی؛ سال‌هایی که شما قهرمان شدید بیعدالتی نبود؟!

ساعت 24-سازمان بسیج ورزشکاران در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیانیه‌ای صادر کرد.

html>

به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، پس از دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان که با شکست کرمانی‌ها همراه بود، امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر اظهاراتی سخیف در آنتن زنده تلویزیون بیان کرد.

در همین راستا، سازمان بسیج ورزشکاران در واکنش به این سخنان بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«متأسفانه پس از دیدار استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سرمربی تیم گل‌گهر سخنان غیرقابل قبول، زشت و ناصحیحی بر زبان راند که دلیل آن چیزی جز ظرفیت کم ایشان در برابر شکست نیست.

ایشان در کمال تعجب عنوان کرد در این 40 سال چیزی جز ناعدالتی ندیده است و این در حالی است که او به‌عنوان سرمربی، قهرمان جام حذفی با استقلال تهران در سال 81، قهرمان لیگ برتر با استقلال تهران در سال 85، قهرمان جام حذفی با استقلال تهران در سال 87، قهرمان لیگ برتر با استقلال تهران در سال 88، قهرمان لیگ برتر با سپاهان اصفهان در سال 89، قهرمان لیگ برتر با سپاهان در سال 90 و قهرمان لیگ برتر با استقلال تهران در سال 92 را به ثبت رسانده است.

حال باید از ایشان پرسید، چرا در این سال‌ها که شما قهرمان شدید صحبتی از بی‌عدالتی نکرده‌اید، اما حالا که شکست خورده‌اید، زمین و زمان را به هم دوخته و ادعای بی‌عدالتی می‌کنید؟ آیا این دوگانگی و تناقض، رد ادعای پوچ شما نیست؟!

واقعاً از شما به‌عنوان یک پیشکسوت فوتبال انتظار چنین سخنان ناصوابی نمی‌رفت و باید در اولین فرصت از مردم و جامعه انقلابی کشور که برای برپایی قسط و عدل خون جوانان خود را اهدا کرده‌اند، عذرخواهی کنید و زین پس به فکر تمرین خویشتنداری و بالا بردن ظرفیت خود هنگام شکست باشید».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها