رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557659

کامرانیفر: برای میزبانی انتخابی جام جهانی با دبیرکل AFC جلسه برگزار میکنم

ساعت 24-سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مسائل مهم میزبانی رقابتهای انتخابی جام جهانی، پخش تلویزیونی مسابقات است که بزودی جلسه ای در این مورد با دبیرکل AFC برگزار می‌کنیم.

html>

حسن کامرانی فر در خصوص اجرای طرح سامانه استعدادیابی اظهار داشت: یکی از طرح های خیلی مهمی که از ابتدای حضور شهاب عزیزی خادم در فدراسیون مورد نظر بوده توسعه و گسترش فوتبال پایه و استعدادیابی در سطح کشور است و با دستور مستقیم وی این پلتفرم زیر نظر کمیته جوانان آغاز بکار کرد. برای اجرای این سامانه مبلغی نزدیک به 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که برنامه آن توسط میرشاد ماجدی طراحی و شروع شد که خوشبختانه با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

وی افزود: آنچه مسلم است این امر مهم بخاطر اجرای بحث عدالت در تمام نقاط کشور است. بازیکنان رده سنی پایه بعد از ثبت اطلاعات شخصی خود در سامانه تعریف شده از سوی فدراسیون فوتبال در چهار منطقه کشور مورد ارزیابی قرار می گیرند و بهترین ها به تیم های ملی فوتبال پایه راه پیدا می کنند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با اشاره به نگاه ویژه این مجموعه به فوتبال پایه گفت: برای اولین بار است که این اتفاق در فوتبال رخ داده است. شخص عزیزی خادم اعتقاد دارد نباید استعدادیابی مختص قسمت خاصی از کشور باشد، بلکه تمام بازیکنان مستعد در اقصی نقاط کشور دیده و مورد ارزیابی قرار بگیرند. همچنین نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان هم بسیار ویژه است و بزودی برای بانوان هم طرح استعدادیابی آغاز خواهد شد. فدراسیون فوتبال توجه خاصی به فوتبال پایه آقایان و بانوان دارد.

کامرانی‌فر تصریح کرد: این پلتفرم می تواند شروع اتفاقات خوب برای تیم های ملی آینده باشد. ضمن اینکه در آینده بودجه تخصیص شده نیز برای اجرای این سامانه تزریق خواهد شد، چرا که بحث استعدادیابی یکی از مهمترین اهداف رئیس فدراسیون است و کمیته جوانان با تمام توان برای اجرای این طرح ملی فوتبال قدم بردارد.

وی در باره میزبانی مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر گرفت: یکی از مسائل مهم و کلیدی میزبانی رقابتهای مرحله نهایی جام جهانی، پخش تلویزیونی مسابقات است. بزودی جلسه ای در این باره با داتو ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهیم داشت. در این جلسه یکی از موارد مهم شرایط میزبانی مسابقات، حق پخش تلویزیونی است، را بررسی خواهیم کرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با سایت فدراسیون یادآور شد: بهرحال شرایط میزبانی این مسابقات فراتر از قدرت و اختیارات ارکان فدراسیون فوتبال است. باید تمام نهادها در این مسیر کنار فدراسیون باشند و به کمک ما بیایند تا بتوانیم میزبانی مسابقات را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها