رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557669

آیت الله رئیسی: هیچ گونه مانع و محدودیتی برای توسعه روابط تهران- بغداد وجود ندارد

ساعت 24-رئیس جمهور در دیدار «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط با عراق در زمینه های مختلف ندارد.

html>

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در دیدار "فائق زیدان" رئیس شورای عالی قضایی عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط با عراق در زمینه های مختلف ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و عراق از اشتراکات دینی، مذهبی، تاریخی و فرهنگی گسترده ای برخوردارند، اظهارداشت: برای مناسبات و همکاری های تهران و بغداد جایگاه ویژه و ممتازی قائل هستیم و تقویت روابط با این کشور در اولویت سیاست خارجی ایران قرار دارد.

آیت الله رئیسی همچنین با گرامیداشت یاد و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در مبارزه با تروریسم و تلاش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه، اظهارداشت: دولت آمریکا صراحتا مسئولیت این جنایت بزرگ را بر عهده گرفت و این کار عملا یک اقدام تروریستی دولتی بود و باید در مقابل افکار عمومی جهان و تاریخ پاسخگو باشند.

فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق در این دیدار با تبریک انتخاب آیت الله رئیسی، گفت: یقین داریم با حضور شما در جایگاه ریاست جمهوری، روابط تهران و بغداد در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و حقوقی شتاب مضاعفی خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها