رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557686

قالیباف: معرفی کابینه هفته آینده انجام میشود

ساعت24- رییس مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری به عنوان کرد: معرفی کابینه در اول هفته آینده انجام می‌شود.

html>

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم تحلیف ریاست جمهوری به عنوان کرد: معرفی کابینه در اول هفته آینده انجام می‌شود.

محمدباقر قالیباف در پایان مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در پایان گفت: تشکر می‌کنم از بیانات آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی لازم می دانم مجددا از همه مهمانان خارجی مقامات کشورهای دوست و مدعوین محترم و همه مقامات کشوری و لشگری تشکر و آرزوی موفقیت برای رییس جمهور محترم دارم.

وی افزود: البته همانطور که آقای رئیسی اشاره فرموند برابر ماده ۲۰۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس دولت فرصت دارد تا کابینه خود را تا دو هفته به مجلس معرفی کند، ولی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جلو انداختن معرفی کابینه قرار است در ابتدای هفته آینده لیست اعضای کابینه معرفی شود، ما هم در مجلس مصمم هستیم بررسی ها را در کمیسیون های تخصصی به صورت منسجم و پیوسته در صحن علنی مجلس به صورت دو یا سه شیفت انجام دهیم.

قالیباف اضافه کرد: ان شاء الله اگر در ابتدای هفته کار صورت بگیرد امیدواریم تا سه شنبه ۲۶ مرداد این موضوع را با حداقل زمان و با دقت لازم بررسی شود، در پایان ضمن تشکر همه عزیزان و دست اندرکاران برقراری این مراسم تشکر می کنم، جلسه بعدی مجلس روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه خواهد بود و دستور جلسه دستور هفتگی است که اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها