رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557692

دیدار وزیر صنعت و تجارت قطر با محسن رضایی

ساعت24- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز پنجشنبه۱۴مردادماه۱۴۰۰ با علی بن احمد زاید، وزیر صنعت و تجارت قطر و هیات همراه دیدار و بر گسترش روابط برادرانه ایران و قطر تاکید کرد.

html>

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضایی در این دیدار، ضمن خوش آمدگویی به هیات قطری، گفت: روابط ایران و قطر،برادرانه است و در سایه این روابط برادرانه می توانیم به صلح، امنیت، رونق و رفاه در منطقه کمک کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارتباط میان کشورهای مسلمان منطقه را موضوعی کلیدی و کارگشا خواند و افزود: ایران در چهاردهه گذشته ثابت کرده است که از همکاری با کشورهای منطقه بویژه همسایگان جنوبی خود استقبال می کند.

وی افزود: ایران و قطر بارها در فراز و نشیب رویدادها و حوادث در کنار یکدیگر به ثبات منطقه کمک رسانده‌اند. ما در زمانی که قطر بی دلیل تحت فشار قرار گرفته بود محاصره قطر را کنار زدیم و بی منت کمک کردیم و معتقدیم اگر این حضور موثر و برادرانه تداوم یابد، رونق و آرامش در کشورهای اسلامی تحقق پیدا می کند.

دکتر رضایی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر ایران و تجارت مستقیم ایران و قطر اشاره کرد و گفت: شما می توانید در رونق بنادر ایران بویژه در استان بوشهر و خوزستان سرمایه‌گذاری کنید و یقین دارم توسعه تجارت قطر با ایران، به نفع منطقه خواهد بود. ایران دسترسی شما را به بازارهای شمالی و منطقه قفقاز فراهم می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان از طرف قطری دعوت کرد تا در فرصتی دیگر با سفر به ایران، زمینه‌های جدید سرمایه‌گذاری و همکاری را بررسی کند.

دیدار وزیر صنعت و تجارت قطر با محسن رضایی

آقای علی بن احمد زاید، وزیر صنعت و تجارت قطر نیز با قدردانی از پیگیری های جمهوری اسلامی ایران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از توسعه روابط دو جانبه گفت: امیدوارم به زودی در قطر، میزبان کمیسیون مشترک تجاری دو کشور باشیم و ارتباطات تهران و دوحه در عرصه های گوناگون بویژه در انتقال برق و سرمایه‌گذاری های مشترک توسعه پیدا کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها