رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 562900

هشدار جدی درباره تزریق دز سوم واکسن کرونا

ساعت24- دکتر فاطمه نوروزیان شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها با اشاره به اینکه برخی افراد به دلیل مختلف برای تزریق دز سوم واکسن در سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: اگر برای این افراد پیامکی هم ارسال شده است به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان مراجعه نکنند.

html>

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان توصیه کرد: افراد تا قبل از نیاز گسترده و اطلاع رسانی در این زمینه، به هیچ عنوان دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکنند.

دکتر فاطمه نوروزیان شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها با اشاره به اینکه برخی افراد به دلیل مختلف برای تزریق دز سوم واکسن در سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: اگر برای این افراد پیامکی هم ارسال شده است به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان مراجعه نکنند.

وی بیان داشت: دریافت دز سوم واکسن برای افرادی که فاصله تزریق ۲ دز دیگر آن‌ها کم است، علاوه بر اختلال در ایمنی شان موجب ایجاد عوارض می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: به جز کادر درمان که از تاریخ تزریق دز دوم واکسن شان ۶ ماه گذشته و مصوب شده که دز سوم را دریافت کنند، برای دیگر افراد نیازی به تزریق این دز نیست.

دکتر نوروزیان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته با جانباختن پنج نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل فوتی‌های به ۲هزار و ۳۳۳ نفر رسید.

وی گفت: جان باختگان شامل ۲ نفر مرد و سه نفر زن در بازه سنی ۴۳ تا ۸۵ سال از بندرعباس، جاسک، بندرلنگه و رودان بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآورشد: امروز با بستری شدن ۶۵ نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۴۳۱ نفر رسید.

وی گفت: اکنون ۸۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها