رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 563179

آرزوی بهبودی رونالدو برای فوتبالیستی که در کما است

ساعت24-فوق ستاره پرتغالی نیز برای فوتبالیست آسیب دیده انگلیسی آرزوی بهبودی کرد.

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دنی هاجسون فوتبالیست انگلیسی که در استرالیا در کما به سر می برد در شرایط سختی قرار دارد و کریستیانو رونالدو در پیامی برای او آرزوی بهبودی سریع کرد.

این فوتبالیست که در یک درگیری و زد و خورد دچار خونریزی مغزی شد به کما رفت و در بیمارستان بستری شده است.

هاجسون روز یکشنبه ۲۶ ساله شد و از طرفداران رونالدو است.

رونالدو در پیام خود گفت: "سلام دنی، من تازه داستان شما را شنیدم. امیدوارم هرچه زودتر خوب شوید. از شما دعوت می کنم به یکی از بازی های منچستریونایتد بیایید. زود خوب شو دوست من بهترینها را برای شما آرزو می کنیم."

داستان این حمله استرالیا را شوکه کرده است و والدین فوتبالیست جوان، نیکولا و پیتر هوجسون، با وجود محدودیت های شدید کووید، پس از پرواز از انگلیس اجازه ملاقات با وی را از طرف دولت دریافت کردند.

صفحه GoFundMe برای فوتبالیست آسیب دیده بیش از ۱۵۰،۰۰۰ دلار جمع آوری کرده است.

اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان برای انجام آزمایشات لازم به ایفمارک رفتند.

بازیکنان، مربیان و دیگر اعضای تیم فولاد خوزستان امروز (دوشنبه) در سه گروه مجزا در مرکز پزشکی ایفمارک، معاینات لازم را زیر نظر پزشکان مربوطه انجام دادند.

به گزارش ایسنا، با مشخص شدن نتیجه آزمایشات و دریافت مجوز پزشکی نیز اعضای تیم فولاد خوزستان می‌‎توانند این تیم را در لیگ بیست و یکم همراهی کنند.

تیم فولاد در حال حاضر در اردوی تهران به سر می‌برد که این اردو با انجام دو بازی تدارکاتی دیگر مقابل ذوب آهن و خیبرخرم آباد، به پایان خواهد رسید.

پدیده بلوری‌زاده می‌گوید اطلاعات جامعی از بازیکنان موجود در رده جوانان ندارند و باید ابتدا آنها را شناسایی و ارزیابی کنند تا برنامه آماده‌سازی تیم برای قهرمانی آسیا مشخص شود.

پدیده بلوری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های تیم ملی والیبال دختران جوان اشاره و بیان کرد: بخشنامه‌های لازم احتمالا همین هفته نهایی و تا آخر هفته برای شهرستان‌ها و استان‌ها ارسال می‌شود تا بازیکنان خود را طبق شرایطی که برایشان قائل شده‌ایم، به ما معرفی کند. شرایطی را هم ایجاد می‌کنیم تا ویدئو بازی‌ها و تمریناتشان را به شکل مجازی برای ما بفرستند چون با توجه به اینکه فرصت کم است و با شیوع کرونا روبرو هستیم، احتمال اینکه به همه استان‌ها سر بزنیم کم است. از طرفی اغلب بازیکنان جوانان در لیگ بازی‌ می‌کنند یا در قهرمانی کشوری حاضر می‌شوند، آنجا هم فضای مناسبی را برای ما به وجود می‌آورد که بازیکنان را ببینیم و ارزیابی کنیم.

او در ادامه افزود: اینکه چیدمان اردوها به چه شکلی خواهد بود، منوط به برگزاری جلساتی است که سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را با هم هماهنگ کنیم. با توجه به اینکه مسابقات پیش روی این رده‌ها ممکن است به هم نزدیک باشند و تیم‌ها باید به شرایط مطلوب برسند، به هماهنگی نیاز است. در ادامه به استان‌ها اعلام می‌کنیم که چگونه جلو برویم.

بلوری‌زاده با بیان اینکه مسابقات آسیایی جوانان سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات جامعی از افراد موجود در رده جوانان نداریم چون خیلی از بازیکنان به دلیل تعویق مسابقات و شیوع کرونا در رقابت‌ها شرکت نکردند و رده سنی آنها عوض می‌شود. بنابراین باید ابتدا همه را جمع کنیم تا ببینیم موجودی تیم به شکلی است و چقدر زمان می برد که تیم خوبی را آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران جوان در پایان گفت: همه باید حوصله کنیم تا وضعیت موجود را بشناسیم. الان سه بازیکن خوبی که در رده جوانان می‌توانستند در سال ۲۰۲۱ در تیم ما شرکت کنند، در سال ۲۰۲۲ نداریم. این تغییرات باعث می‌شود که هیچ برآورد درستی نداشته باشیم. از طرفی مسابقات نوجوانان هم از سال ۲۰۱۸ تا الان برگزار نشده است یعنی حتی نمی‌دانیم در رده نوجوانان چه کسانی را داریم. بنابراین باید کمی صبر کنیم تا شناختی از وضعیت موجود به دست بیاوریم تا بعد مشخص کنیم چگونه جلو برویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هر چند با تیم های سختی همگروه شدیم اما برای کسب سکو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا اظهار کرد: مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی جهان از روز پنجشنبه یکم مهر در ایتالیا آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت، برای شرکت در این مسابقات متاسفانه به دلیل شرایط کرونا هیچ تورنمنت تدارکاتی برون مرزی نداشتیم و بازیکنان تنها با حضور در اردوهای داخلی در فاصله زمانی کمتر از ۳ ماه خود را برای قهرمانی جهان آماده کرده اند.

وی گفت: برای آماده سازی این تیم با کمک فدراسیون ناشنوایان از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم تا تیم خوبی را عازم ایتالیا کنیم.

ترکاشوند درباره همگروهی ایران در قهرمانی جهان ایتالیا گفت: ایران با تیم های روسیه، بلغارستان و ایتالیا همگروه است که ایتالیا میزبان مسابقات است، روسیه یکی از قدرت های والیبال ناشنوایان در المپیک و جهان است و بلغارستان نیز شرایط بهتری نسبت به ما دارد، در مجموع با حریفان سختی همگروه هستیم، بنابراین برای صعود از گروه خود باید بازیکنان از تمام توان خود استفاده تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان تصریح کرد: اگر زمان بیشتری برای آماده سازی تیم داشتیم با برنامه ریزی بهتری می توانستیم تیم را برای قهرمانی جهان آماده کنیم، به هر صورت با همین زمان محدود نیز سعی کردیم برنامه ها را به گونه ای پیش ببریم که بازیکنان از نظر تمرین کمبودی احساس نکنند و در حال حاضر انگیزه بالایی برای شرکت در مسابقات دارند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی از نظر کرونا وجود ندارد، گفت: تمام بازیکنان قبل از اعزام به ایتالیا تست کرونا می دهند تا مشکلی برای اعزام نداشته باشند، ضمن این که در طول برگزاری مسابقات نیز باید ۶ مرحله تست بدهند تا شرایط حضورشان در میدان فراهم شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها