رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563669

عکس/ الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سر سفره ناهار

ساعت24- الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سر سفره ناهار سنتی نشستند.

html>

الناز شاکردوست در فیلم های سینمایی زیادی مانند گل یخ ایفای نقش کرده است. فیلم "شبی که ماه کامل شد" نیز فیلم دیگری است که با درخشش الناز شاکردوست همراه بود. الناز شاکردوست در این فیلم در نقش فائزه منصوری بوده است. الناز شاکردوست برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند. عکسی را که در ادامه می بینید الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سر سفره ناهار نشسه اند.

الناز شاکردوست

پدرام شریفی بازیگر سینما عکسی از خود و همکارانش را به اشتراک گذاشته است.

در این عکس پدرام شریفی در کنار شبنم مقدمی، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سر سفره نهار قرار دارند.

این عکس در پشت صحنه فیلم شبی که ماه کامل شد ثبت شده است.

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سر سفره نهار نشستند.

شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است.

این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی، آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که پس از ازدواج بنا به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها