رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563714

احمد نجفی: افراد خاصی بازیگران را تهدید میکنند اسم انقلاب را نیاورند

ساعت24-بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون اعتقاد دارد عده خاصی وجود دارند که نمی‌خواهند برخی کار ارزشی کنند و به ارزش‌ها حمله می‌کنند.

html>

احمد نجفی درباره کم‌کاری‌های مسئولان و مدیران فرهنگ و هنر کشور نسبت به دفاع‌مقدس گفت: من فکر می‌کنم باید هم برخی بگویند کوتاهی کرده‌ایم؛ چون واقعاً کم گذاشتند. جای کار بسیار زیادی دارد و هنوز در همان رفتارهای کلیشه‌ای سریال‌سازی و برنامه‌سازی‌شان مانده‌اند. متأسفانه بزرگ‌ترین ضعفِ ما در سریال‌سازی و فیلم‌سازی ما این است که عده‌ای اصلاً به این مسائل و باورهای ملی و دینی و میهنی ما باور ندارند، به همین خاطر کمتر آثار درخشانی می‌بینیم؛ آن‌هایی که توان دارند خودشان را از این قضایا دور کردند و من فکر می‌کنم همه مدیون این عزیزان و قهرمانانیم. تأسف بیشتر من این است در طول این سال‌ها خیلی نقطه‌ای و آنی با شناساندن بعضی از این قهرمانان روبه‌رو شدیم، تعلل کردیم و برخی از جاها این تعلل خودش را نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که بایکوت کردن و تهدید بازیگرانی که کارهای ارزشی می‌کنند کماکان ادامه دارد، تأکید کرد: عده خاصی وجود دارند که نمی‌خواهند برخی کار ارزشی کنند و به ارزش‌ها حمله می‌کنند. در همه‌جا هم حضور دارند و بیشتر هم کارها به آنها می‌رسد. متأسفانه کسانی که می‌خواهند کار خوب بسازند پشتِ درِ اتاق‌ مدیرانی قرار می‌گیرند که خیلی به ساخت چنین کارهایی اعتقاد ندارند، کسانی که در این سینما زحمت کشیده‌اند و رانت‌خواری نکردند چرا باید خانه‌نشین باشند؟ چرا به این‌ها فرصت کار نمی‌دهید؟ من هم خیلی از بازیگرانی را دیدم که می‌گویند «ما به‌خاطر آوردن نام انقلاب و نظام مورد غضبِ برخی از فیلم‌سازانیم.»، حتی تهدید می‌شوند! بعضی‌ها را تحریم می‌کنند؛ تحریم خودش معنا و مفهومِ تهدید را دارد، دقیقاً به‌خاطر آوردن نام انقلاب و نظام، نام بازیگر را از پروژه‌ای خط می‌زنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها