رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 564259

مرگ عابر بر اثر ریزش سنگ نمای ساختمان به گفته شرکت پیچ و رولپلاک نما جهان فرود

رپورتاژتبلیغی/به طور حتم شاید بارها در بخش حوادث خوانده اید که کودک یا عابر پیاده ای با اصابت سنگ نما از پای درآمده باشند. ریزش و پرتاب سنگ از نما به قدری خطرناک است که باعث به وجود آمدن حوادث دلخراشی مانند مرگ عابر پیاده خواهد شد.

html>

مرگ عابر بر اثر ریزش سنگ نمای ساختمان

به طور حتم شاید بارها در بخش حوادث خوانده اید که کودک یا عابر پیاده ای با اصابت سنگ نما از پای درآمده باشند. ریزش و پرتاب سنگ از نما به قدری خطرناک است که باعث به وجود آمدن حوادث دلخراشی مانند مرگ عابر پیاده خواهد شد. زمانی که با شاهدان عینی حاضر در محل مصاحبه ای صورت گرفته، آنها عنوان کردند که صاحب ساختمانی، سنگ نما را با ابزار پیچ و رولپلاک محکم ننموده است. یا در زمان ساخت بنا از مصالح نامرغوب استفاده نموده است. البته تاثیر عوامل مختلف محیطی برروی سنگ نما بی تاثیر نخواهد بود.گاهی ریختن سیمان خشک پشت سنگ، علت ریزش سنگ از نما خواهد بود .با پیشرفت علم و تکنولوژی ،نماهای قدیمی آجری و سیمانی جای خود را به نماهای سنگی دادند .سنگ به عنوان نوعی مساله لوکس ،زیبا ،پر کاربرد برای بیشتر نماهای مسکونی ،اداری، تجاری کاربرد فراوان دارد. از این رو در محکم ساختن جایگاه سنگ کمال دقت را باید نمود .شرکت معتبر خدمات نمای معتبر جهان فرود در این باره به توضیح بیشتری می پردازذ پس همراه شوید.

ریزش سنگ بر روی ماشین جهان فرود

ریشه یابی و علت ریزش سنگ از نما با جهان فرود

به گفته ی جهان فرود، پیش از انجام عملیات محکم کاری سنگ از نما، باید علت و ریشه ی سقوط و کنده شدن سنگ بررسی گردد و پس از آن آسان ترین روش برای مقاوم سازی سنگ از نما تعیین گردد. برای کاهش خبرهای حاکی از فوت شهروندان ناشی از پرتاب سنگ از ارتفاع، باید علت یابی و ریشه یابی دقیقی صورت گیرد. به طور مثال: چندی پیش خانمی مسن در تهران در اثر پرتاب سنگ از ارتفاع دچار جراحات زیادی شد و جان خود را از دست داد. پس از بررسی انجام شده، معلوم شد کارگر اصول و قوانین استاندارد ایمنی را رعایت نکرده است و همین امر سبب سقوط سنگ از ارتفاع به پایین شده است. برای همین منظور امروز شرکتهای معتبر خدمات نما در سراسر کشور، نیروهای متخصصی برای کار در ارتفاعات ساختمانی یدون داربست و به کمک طناب استخدام می نماید. یکی از این شرکتها، جهان فرود است که با سالها تجربه در زمینه های مختلف ساختمانی توانسته جایگاه ویژه ای را در بین سایر رقبا پیدا نماید.

جلوگیری از ریزش سنگ نما جهانفرود

مراحلی که در زمان پرتاب سنگ از نما به پایین ارتفاع باید انجام داد کدام است؟

جهان فرود می گوید: صاحبان ساختمانی باید در زمان ریزش و پرتاب سنگ از نما جدی و منظم باشند و بسیار سریع محدوده ای که سنگ در آنجا سقوط کرده را با نواری تحت عنوان نوار خطر ببندند .این بستن به این علت است که افرادی که به عنوان رهگذر در حال تردد هستند و حتی ماشین های در حال رفت و آمد بدانند این محدوده خطر است و از این مکان رفت و آمد به علت ریزش مصالح ساختمانی ممنوع می باشد.
اما مرحله ی بعدی تماس با شرکت جهان فرود است تا کارشناس و بازدید کننده برای انجام و انتخاب بهترین گزینه برای جلوگیری از سقوط سنگ از نما به محل تعیین و اعزام نمایند.

شرکت پیچ و رولپلاک نما جهان فرود

چه کسانی در سقوط سنگ از نما مقصر شناخته می شوند؟

جهان فرود می گوید: در سقوط سنگ از نما عوامل مختلفی مسئول شناخته می شوند. اگر ساختمان نوساز باشد و در این مواقع با پرتاب سنگ از نما مواجه شده اید. سازنده ی ساختمان مسئول شناخته خواهد شد. اما در مورد ساختمان های قدیمی، در صورت وقوع حوادثی مانند ریزش سنگ از نما، مدیر یا مالکین ساختمان مسئول شناخته خواهند شد. و افراد نامبرده شده، بر طبق موارد قانونی باید نسبت به جبران خسارت اقدام نمایند.
ما به شما این اطمینان را می دهیم پیش از به وقوع پیوستن حوادث ناگواری مانند فوت افراد و یا ضرر مالی با ارائه ی بهترین روش، انجام عملیات پیچ و رولپلاک، جایگاه سنگ در نما را محکم و تثبیت نماییم.

مهمترین افراد و بحرانی ترین مناطق خطر سقوط سنگ از نما

جهان فرود می گوید: افراد ساکن در مجتمع، ماشین های پارک شده در همان مناطق، رهگذران (عابر پیاده )و اموال آن ها مهمترین مواردی هستند که در زمان ریزش سنگ از نما با آسیب جدی مالی و در بدترین حالت ممکن آسیب جانی (فوت فرد )مواجه خواهند شد.
در ادامه :بحرانی ترین مناطق شامل: سنگ نمای بالکن ها، پیش آمدگی های نما، بام، بالای درب ورود و خروج ساختمان، درب پارکینگ به خاطر تردد بیش از اندازه از بحرانی ترین و حساس ترین مناطق خواهند بود.

مقدار خسارت و ضرر وارده چقدر خواهد بود؟

جهان فرود: خسارت های وارده متغییر خواهند بود و از یک خسارت و ضرر جزیی آغاز و به خسارت کامل و دیه ختم می گردد. البته خسارت ناشی از پرتاب سنگ از نما ممکن است بر روی ماشین های پارک شده در همان منطقه فقط باعث شکستن شیشه ی ماشین گردد که در این مورد تخمین زده و برآورد خواهد شد. اما درمورد خسارت های بالاتر ،ممکن است به شکل جانی باشد که در این صورت پرتاب سنگ از نما بر روی بدن فرد رهگذر باعث فوت ناگهانی فرد خواهد شد که دیه ی کامل محاسبه خواهد شد.

هزینه ی پیچ و رولپلاک نما با جهان فرود

بنابر تجربه یی که ما طی سالیان سال کسب نمودیم باید بگوییم که عوامل زیادی در قیمت و هزینه ی پیچ و رولپلاک نما تاثیر گذار خواهند بود. ابعاد سنگ مورد استفاده و نصب شده در ساختمان و دوم جنس سنگ هایی که در نما به کار برده شدند. این عوامل بر روی هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک سنگ از نما اثر گذار خواهند بود.

جمع بندی
جهان فرود: بعضی از افراد بر این باورند که اگر سنگی از نما ،پیچ و رولپلاک شود پس از مدتی ممکن است از نما کنده شده و به پایین ارتفاع سقوط نماید. به همین دلیل از اجرای این عملیات تخصصی بیم و هراس خاصی دارند. در پاسخ به این گونه از افراد باید این اطمینان را بدهیم که حرفه ی پیچ و رولپلاک تخصصی است و از عهده ی کارگر عادی بر نخواهد آمد. تنها افراد متخصص و کاربلد می توانند آن را با ابزار و امکاناتی که شرکت در اختیارشان قرار می دهد. در ارتفاعات مختلف به طور صحیح انجام دهند. البته امروزه بدون داربست و به کمک طناب بهترین و موثرترین روش اجرایی خواهد بود.

منبع: شرکت پیچ رولپلاک نما جهان فرود

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها