رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565771

ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس جدید سازمان بورس

ساعت24-وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مطالبه ما در شورای عالی بورس این است که برنامه‌ها به شکل زمان‌بندی‌شده انجام شود.

html>

به نقل از صدا و سیما، سید احسان خاندوزی بعد از جلسه با اعضای شورای عالی بورس، انتخاب مجید عشقی را به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد و افزود: آقای مجید عشقی با مسئولیت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و رئیس هیأت مدیره و چهار نفر دیگر به عنوان اعضای هیأت مدیره سازمان بورس انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برنامه‌هایی که اعضای هیأت مدیره جدید ارائه دادند و مورد تأیید شورای عالی بورس قرار گرفت شاهد تحولات رو به بهبودی در بازار سرمایه کشور باشیم.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: راهبردهای کلان که از طرف اعضای هیأت مدیره جدید ارائه شد و ما در شورای عالی بورس آن‌ها را پذیرفتیم عبارت است از نظارت عامه مردم بر فعالیت ناشران و شرکت‌ها که باید به شدت تقویت، شفاف و منصفانه شود، حرکت کردن تمام تنظیم گری‌ها و مقررات داخل بازار به سمت عادلانه شدن و پاسخگو شدن کل بازار، توسعه فناوری‌های مقررات گذاری که فناوری‌های جدید هستند، ایجاد اکوسیستم تأمین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط برای کمک کردن به بخش تولید که به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور کمک کند و همچنین بازمهندسی نسل نوینی از زیرساخت‌های فنی است.

خاندوزی گفت: امیدوارم این راهبردها مد نظر قرار گیرد و شورای عالی بورس تلاش خواهد کرد که نظارت جدی را انجام دهد تا اعضای هیأت مدیره که تعهدات خوبی را دادند در عمل هم ملتزم باشند و در برایند کار به اعتماد بازار سرمایه و حکمرانی صحیح و شفافیت منجر شود و در نهایت به تأمین مالی تولید کنندگان و خانوارها کمک کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها