رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565802

نحلیل حسین عبدی از بازی پرسپولیس و الهلال عربستان

برای قهرمانی در آسیا باید استانداردهای خود را ارتقا دهیم

ساعت24-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است الهلال عربستان حریف دندان‌گیری نیست و قرمزها می‌توانند پیروز میدان باشند.

html>

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز شنبه ۲۴مهرماه در ورزشگاه فیصل بن فهد از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند.

حسین عبدی، پیشکسوت پرسپولیس در همین راستا در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این بازی گفت: بازی با تیم های عربستانی همیشه برای ما سخت و حساس است چون حساسیت و تنش هایی که هست آن را حساس تر می کند. هیچ بازی بین ایران و عربستان در هر سطحی، بدون حساسیت نیست و این بازی هم همین طور.

وی افزود: وقتی بازی الهلال با استقلال را دیدم به این فکر کردم که اگر استقلال یک تمام کننده خوب داشت چه بسا در آن بازی پیروز می شد اما اصرار آن ها بر بازی با سه دفاع باعث شد بازی را واگذار کنند. در آن بازی دیدم که خط حمله الهلال از خط دفاع قوی تر است و این عدم توازن و بالانس، یک نکته مثبت برای پرسپولیس است که بتواند به حریف خود ضربه بزند.

مربی اسبق سرخ پوشان ادامه داد: پرسپولیس در طی چهار-پنج سال گذشته، در داخل کشور قهرمان بوده و مشکلی نداشته اما مشکل اصلی در خارج از کشور و آسیاست. اگر ما می خواهیم در آسیا قهرمان شویم، باید استانداردهای خود را ارتقا دهیم، در حمله، دفاع، نگرش به فوتبال و تاکتیک.

وی تصریح کرد: این بازی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است اما اگر بازیکنان بازی خوب خود را انجام دهند و روز خوب شان باشد، از بابت الهلال نگرانی نخواهیم داشت و می توانیم بازی را به نفع خود تمام کنیم.

پرسپولیس تیم بزرگی است و این تیم الهلال است که باید آنالیز زیادی انجام دهد تا بتواند جلوی بازیکنان پرسپولیس را بگیرد.

عبدی در پایان با ذکر این نکته که پرسپولیس می تواند به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس است و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا و بدون استرس به میدان بروند تا بتوانند پیروز مسابقه باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها