رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565824

مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا| الهلال - پرسپولیس؛ جذاب و حساس مثل فینال

ساعت24-تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه شب ساعت 21:30در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت.

پرسپولیس
html>

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مجبور است در خانه الهلال به میدان برود. مسابقه‌ای که به اندازه فینال جذابیت و حساسیت دارد. بخصوص اینکه الهلال با شکست استقلال به این مرحله رسیده است. بعد از باخت آبی‌پوشان ایرانی محمود فکری سرمربی اسبق استقلال مدعی شد که پرسپولیس به راحتی می‌توانست الهلال را شکست بدهد. حالا این رویارویی اتفاق افتاده اما حمید مطهری مربی پرسپولیس می‌گوید نباید الهلال را یک تیم معمولی نشان داد. تیمی با امکانات فوق العاده و ستاره‌های گرانقیمت بین‌المللی قطعا حریف قدرتمند و سرسختی برای پرسپولیس خواهد بود. بخصوص اینکه در حضور طرفدارانش بازی می‌کند.

حواشی این بازی حساس و مهم از روز چهارشنبه آغاز شد، زمانی که پرسپولیس ساعت 10 صبح راهی فرودگاه امام خمینی(ره) شد تا به عربستان سفر کند اما مجوز پرواز به هواپیمای سرخپوشان داده نشد و آنها بعد از ساعت‌ها معطلی به خانه برگشتند. گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از این شرایط به شدت گلایه کرد. این تنها مشکل پرسپولیس برای این سفر و مسابقه مهم نبود. خستگی ملی‌پوشانی مثل احمد نورالهی و وحید امیری از دیگر مشکلات اساسی پرسپولیس برای بازی با الهلال است بازیکنانی که 90 دقیقه مقابل کره جنوبی سه شنبه شب بازی کردند. بخصوص امیری که در تیم ملی در دفاع چپ به کار گرفته می‌شود اما در پرسپولیس در فاز هجومی به میدان می‌رود. الهلال تیمی بسیار قدرتمند بخصوص در فاز هجومی است و مهاجمان گرانقیمت خارجی مثل موسی مارگا و گومیس دارد که از کوچکترین فرصت‌ها نهایت استفاده را می‌برند.

از سویی دیگر پرسپولیس به دلیل آغاز دیرهنگام لیگ برتر از شرایط مسابقه به دور است و فقط با یک بازی دوستانه مقابل سپاهان خود را برای این بازی آماده کرده در حالیکه الهلال در کوران مسابقات لیگ عربستان و در اوج آمادگی است. پرسپولیس برای شکست دادن الهلال کار بسیار دشواری پیش رو داردهرچند اگر سرخپوشان خودشان را باور داشته باشند و مشکلات حاشیه‌ای را با خود به زمین نبرند و همه آنها را در بیرون ورزشگاه جا بگذارند، پیروزی در این مسابقه دور از دسترس نخواهد بود. پرسپولیس در سال‌های اخیر دوبار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده و می‌تواند با تکیه بر پتانسیل نیروی انسانی و دانش فنی مربیان ایرانی خود بار دیگر به یک برد بزرگ دست پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها