رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565840

تعیین تکلیف یک نماینده مجلس برای رییسی/مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبلی شوند

ساعت24-نماینده ورزقان در مجلس گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث افزایش امید در میان مردم می‌شود اما برای اجرای هر چه بهتر تصمیمات این سفرها ضروری است تا مدیران بی‌انگیزه باقیمانده از دولت قبل تغییر کنند.

html>

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان،‌ با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود و مردم وقتی می‌بینند که مسؤولان ارشد اجرایی رودرو با آنها مشکلات‌شان را می‌شنوند و بررسی می‌کنند موجب افزایش امید و اعتمادشان به مسؤولان می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر همانطور که گفتم سفرهای استانی باعث می‌شود تا مسؤولان ارشد اجرایی از نزدیک مشکلات مردم را بینند و بتوانند تصمیمات بهتری را راجع به حل مشکلات مردم اتخاذ کنند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا ضرورت دارد این است که برای اجرای تصمیمات و برنامه‌ریزی سفرهای استانی باید مدیران انقلابی جایگزین مدیران دولت قبل شوند.

دهقانی خاطرنشان کرد: ضروری است در کنار سفرهای استانی مدیران میانی و مدیران استانی دولت که از دولت قبل باقی مانده‌اند و انگیزه‌ای هم برای خدمت ندارند، هر چه زودتر تغییر کنند و مدیران انقلابی جایگزین آنها شوند تا ما شاهد اجرای هر چه بهتر تصمیمات سفرهای استانی رئیس‌جمهور باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود:‌ مدیران دولت قبل مدیرانی بی‌انگیزه هستند و از سوی دیگر در حال حاضر در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند که می‌مانند یا می‌روند که این خود بی‌انگیزگی آنها را بیشتر می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها