رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565847

کدام کشتی برای دلخانی مهمتر بود؟/تصمیم نامشخص قهرمان جهان در لیگ

ساعت24-ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان و دارنده مدال طلای جهان صحبت‌هایی را در خصوص مبارزات خود در مسابقات جهانی نروژ مطرح کرد.

html>

میثم دلخانی درباره اینکه همه ورزشکاران آرزوی المپیک را دارند، برای المپیک 2024 چه برنامه‌ای دارید، خاطرنشان کرد: وزن من غیرالمپیکی است. اگر کادر فنی صلاح بداند در المپیک پاریس دوست دارم در وزن المپیکی کشتی بگیرم.

دلخانی درباره حریفانش در مسابقات جهانی، عنوان کرد: چون این وزن المپیکی نیست معمولا حریفان سرسختی در مسابقات جهانی هستند، حریف گرجی فنی و پرقدرت بود. دوست داشتم 3 دقیقه اول انرژی او را بگیریم اما متاسفانه در 3 دقیقه دوم از ناحیه چشم دچار مشکل شد و تنفس گرفت. قبلا او در ایران کشتی گرفته بود و من می‌دانستم او را خواهم برد.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که رابطه‌ات با بنا چطور است، گفت: عالی است.،بنا مثل یک پدر بالاسر ما است. او 2.5 سال است که در اردوها مستمر حضور دارد. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و باید از آنها تشکر کنم. از سوریان هم تشکر می‌کنم که یک وزنه است. قبل از کشتی صحبت‌هایی که با داشت باعث می‌شد تا بیشتر وقت بگذارم. صحبت‌های سوریان خیلی به من کمک کرد. از رئیس فدراسیون هم تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را مهیا کرد تا به جز کشتی دغدغه‌ای نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که در اسلو کدام مبارزه برایت از همه مهمتر بود و آن را دوست داشتی، گفت: کشتی با آذربایجان برایم از همه بهتر بود. من در نورسلطان هم حضور داشتم و پنجم شد. قبل از کشتی ماقبل فینال در نروژ در ذهنم این بود که نکند به فینال نرسم اما وقتی روی تشک رفتم، به حریف دست دادم می‌دانستم باید ببرم. خدا را شکر می‌کنم در یک دقیقه مسابقه را تمام کردم و به فینال رسیدم.

دلخانی در خصوص اینکه فنون در کشتی زیادی شده، عنوان کرد: با صحبت‌هایی که کادر فنی داشت قرار شد بچه‌ها فنون خود را داشته نقاط قوت خود را تقویت کنند. هر کشتی‌گیری شیوه متفاوتی دارد و قرار بود روی اینها کار کنیم.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد درباره اینکه شیرازی است اما چرا شماره تلفنش مربوط به استان مازندران است گفت: می‌خواستم از یک سایت خط بخرم اما نمی‌دانستم 911 برای مازندران است!

دلخانی درباره حضور در لیگ، گفت: هنوز عضو تیمی نشده‌ام اما لیگ کشتی کمک زیادی به ورزشکاران می‌کند. من در لیگ ایران با کشتی‌گیر گرجی کشتی گرفته بودم و همین به من در مسابقات جهانی کمک کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها