رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565861

در فاصله 4 روز تا آغاز لیگ برتر؛ 11 باشگاه لیگ برتری مشکل ثبت قرارداد دارند

ساعت24-در فاصله 4 روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر 11 باشگاه هنوز در سیستم اداری و ثبت قراردادهای بازیکنان خود دچار مشکل هستند.

html>

در شرایطی که لیگ برتر فوتبال کشورمان از چهار روز دیگر آغاز می شود و لیگ دسته اول نیز از فردا آغاز خواهد شد اما باشگاه های متعددی هنوز برای ثبت قرارداد و یا فعالیت در اتوماسیون اداری سازمان لیگ اقدامات لازم را انجام ندادند.

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به این موضوع گفت: 11 باشگاه لیگ برتری هنوز کارهای اداری مربوط به ثبت قرارداد اعضای تیم خود را انجام نداده اند که این موضوع جای گلایه دارد.

وی افزود: سپاهان یک ماه پیش امور مربوط به قراردادهایش را به اتمام رساند، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و نساجی باشگاه هایی هستند که امروز قراردادی خود را به پایان رساندند اما 11 باشگاه دیگر هنوز اقدامی انجام نداده اند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص باشگاه های لیگ یک گفت: به جز باشگاه های ملوان که قراردادهایش را 20 روز پیش ثبت کرده، مس کرمان، مس شهر بابک، سایپا، استقلال خوزستان، خیبر خرم آباد و آرمان گهر سیرجان هم تمامی اقدامات را انجام داده اند اما بقیه باشگاه های لیگ یکی هنوز کار اداری قراردادهای خود را سپری نکرده اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها