رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565863

یحیی گل‌محمدی:

باید فوتبالی به الهلال ضربه بزنیم/ نباید اسیر اتفاقات بازی شویم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازی در زمین الهلال و با حضور هواداران این تیم دشوار است، گفت: باید نظم خوبی داشته باشیم و اسیر حواشی و اتفاقات مسابقه نشویم.

html>

یحیی گل محمدی در خصوص تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال تیم پرمهره ای است و دو تیم کامل دارد. آنها فوتبال مالکانه و رو به جلو را انجام می‌دهند. کار سختی داریم. این مسابقه در زمین حریف است و تماشاگران هم در ورزشگاه حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه الهلال در خط حمله مهره‌های گران قیمت، حرفه‌ای، سرعتی و سرزن دارد، تاکید کرد: بازی سختی خواهد بود اما آنقدر انگیزه داریم که بتوانیم دل هواداران را شاد و برای کشور و هواداران افتخار کسب کنیم. شاید انگیزه متفاوتی نسبت به الهلال داشته باشیم.

گل محمدی تصریح کرد: الهلال هفت بازیکن خارجی دارد که اسم چهار نفر را برای لیگ قهرمانان آسیا رد کرده‌اند. پریرا بازیکن برزیلی پشت مهاجم بازی می‌کند. مارگا را از پورتو خریده‌اند و گومیس در محوطه جریمه خیلی خطرناک است. یک مدافع کُره ای هم دارند. باید خیلی مراقب اینها باشیم.

وی یادآور شد: باید نظم خوبی هم در دفاع کردن و هم زمانی که توپ را در اختیار داریم، داشته باشیم. نباید اسیر اتفاقات بازی شویم. جو سختی برای بازیکنان ما است و باید خیلی تمرکز داشته باشیم. نباید اشتباه تاثیرگذار داشته باشیم و اجازه ندهیم اتفاقات و حواشی مسابقه، نتیجه بازی را رقم بزند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید بتوانیم فوتبالی به الهلال ضربه بزنیم. اگر قرار شد اتفاقی رخ بدهد، باید فوتبالی باشد نه با اخراج، اخطار بی مورد یا پنالتی. تقابل ما با الهلال فینال زودرس آسیا بود ولی باید با تمام وجود از غیرت ایرانی استفاده کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. دعای خیر هواداران پشت سر ما است. شخصاً به بازیکنانم امیدوارم چون می دانم با تمام وجودشان بازی می‌کنند.

گل محمدی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو کرده است، در خصوص تمدید دو ساله قراردادش با پرسپولیس هم گفت: وقتی بدانیم تا سه سال دیگر فرصت داریم، برنامه ریزی می‌کنیم و از جوانها استفاده می‌کنیم و به فکر دو، سه سال بعد هستیم. در آینده اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

سرمربی پرسپولیس در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات این تیم خیلی زیاد است، اظهار کرد: آقای صدری (سرپرست باشگاه) هم تنها است و برای ماندن ریسک بزرگی کرده است. اگر صدری قبول نمی‌کرد، شرایط برای نفر بعدی در پرسپولیس سخت می‌شد. او شناخت کافی از وضعیت درونی تیم داشت و تصمیم به ماندن گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها