رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565865

برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش/ اسامی رشته‌های ورزشی مرحله اول

ساعت24-رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی از برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بهمن و اسفند سال ۱۴۰۰ خبر داد.

html>

حسین بابویی ، در رابطه با برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که مسابقات مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان است، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۰ به میزبانی سه استان کشور و در ۶ مکان ورزشی در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظر دارد مسابقات رشته های ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور را در دو مرحله برگزار کند.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با بیان اینکه مرحله اول مسابقات در دهه فجر ۱۴۰۰ با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ملی با عنوان المپیاد استعدادهای برتر در شش رشته ورزشی تکواندو، جودو، ووشو، دوومیدانی، شنا و شطرنج برگزار می‌شود، اعلام کرد: مرحله دوم مسابقات نیز که برگزاری آن صرفا بر عهده فدراسیون ورزش دانش آموزی است در تابستان ۱۴۰۱ در سایر رشته های ورزشی مدنظر قرار می گیرد.

بابویی افزود: سایر رشته های ورزشی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که مرحله کشوری آن تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود، طی بخشنامه جداگانه‌ای متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها