رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565877

فردا وزیر اطلاعات به مجلس میرود

ساعت24-اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آینده در نشست مشترک و در ادامه بررسی آخرین اخبار و تحولات میزبان وزیر اطلاعات و معاونان وی خواهند بود.

html>

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آتی به بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری خواهند پرداخت.

مروری بر آخرین اخبار و تحولات و همچنین استماع گزارش هیات اعزامی کمیسیون به منظور بازدید از مناطق مرزی استان های آذربایجان شرقی و غربی و نشست با مسئولان مناطق مزبور در دستورکار روز یکشنبه (٢۵ مهرماه) هفته آتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این میان نمایندگان در این روز به بررسی ابعاد مرتبط با اجرای جز ٣ بند ب تبصره ١ قانون بودجه سال ١۴٠٠ با حضور مسئولان و همچنین ادامه بررسی و جمع بندی نهایی لایحه تصویب کنوانسیون سازمان ملل متحد درباره موافقتنامه های حل و فصل بین المللی ناشی از میانجیگری (مطروحه در کمیته روابط خارجی) خواهند پرداخت.

همچنین ادامه بررسی پیرامون آخرین اخبار و تحولات در نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات و معاونان وی نیز از دیگر دستور کارهای نمایندگان است. اعضای کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی قوه مقننه نیز در روز یکشنبه هفته آینده به ادامه بررسی طرح ساماندهی و تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی ب- قانون وظیفه عمومی می پردازند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها