رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565932

قدرت ما و قدرت آنها

ساعت24-فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در یادداشتی گفته :بازی پرپسولیس با الهلال، بزرگ ترین بازی آسیا است.

html>

فرشاد پیوس- پیشکسوت پرسپولیس ؛ دیدار پرسپولیس و الهلال مصاف قدرتمندترین تیم های منطقه است. هر دو تیم ویژگی های خاص خود را دارند. الهلال با سرمایه گذاری عظیمی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را مد نظر دارند. آنها از همه چیز برخوردار هستند، از پول و سرمایه و امکانات گرفته تا یکی دو جین ستاره های ریز و درشت.
در نقطه مقابل پرسپولیس قرار دارد که هیچ یک از مزایای مالی الهلال را ندارد اما در نقطه چیزی دارد که الهلال از آن بی بهره است؛ تداوم موفقیت و تجربه. الهلال تیم قدرتمندی است، پرسپولیس هم همینطور؛ اما جنس قدرت دو تیم با هم فرق دارد. هر کدام به روش خود کار می کنند و هر کدام ویژگی های مثال زدنی دارند. این بزرگ ترین بازی آسیاست.
پرسپولیس به بردن و صعود به فینال آسیا عادت کرده است و از آن سو پنج فصل پشت سر هم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده است.
یکی از بارزترین نکات پرسپولیس این است که این تیم متکی به بازیکن نیست. در واقع در مدت پنج فصل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران که با صعود به دو فینال آسیایی همراه بود به وضوح دیدیم که این تیم وابسته به هیچ فردی نبوده است. شما خودتان حساب کنید در سال های اخیر چه تعداد بازیکن از تیم پرسپولیس جدا شد و اکثر آنها هم ستاره های بسیار تاثیرگذاری بودند که برخی از آنها مثل مهدی طارمی اکنون در اروپا می درخشند.
مصاف با تیم های غرب آسیا به خصوص تیم هایی از جنس عربستانی همیشه مشکل بوده است.آنها علاوه بر جنگ روانی ، بازی در زمین را هم خوب بلدند و از هیچ تلاشی برای برتری فروگذار نمی کنند. مسلم است تیمی امروز برنده می شود که بتواند از موقعیت ها هوشیارانه استفاده کند.
پرسپولیس برای برتری مقابل الهلال باید بسیار حریص و فرصت طلب باشد و از بازی احساسی هم دوری کند. متاسفانه در بسیاری از اوقات ما سربزنگاه احساساتی می شویم و بر پایه همین احساسات بازی می کنیم. امیدوارم در مصاف با الهلال این چنین نشود. در ضمن تیم باید سعی کند از ارسال سانتر های بی هدف خودداری کند. رمز پیروزی ما مقابل آنها فرصت طلبی و با برنامه بودن است. این را هم از یاد نبریم که الهلال مهاجمان خطرناک و گرانی دارد و نباید از آنها غفلت شد.
اما با تمام این اوصاف پرسپولیس را نه تنها برنده این دیدار که حتی فینالیست امسال هم می بینم. ما مدت هاست به این تیم ایمان پیدا کرده ایم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها