رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565957

فال روزانه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

سات24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
div id="mohtava">

فال شخصی برای متولدین 24 مهر :

شما شخصی پر شور و انرژی، وفادار، جذاب، هوشمند و مهربان هستید. شما امسال با قدرت درک بالا و حافظه ی قوی خود همه را تحت تأثیر قرار می دهید و شاید حتی فرصت قرار گرفتن در مقام رهبری و مدیریت برایتان پیش بیاید، اما باید مواظب باشید که این فرصت ها را با لجبازی و دمدمی مزاجی خود از دست ندهید. امسال هزینه های زندگیتان افزایش خواهند یافت و شاید نتوانید به اندازه ای که برای امسال در نظر داشته اید پس انداز کنید، اما خوشبختانه برای تأمین مخارج خود تحت فشار نخواهید بود. شاید در اوایل سال میزان پیشرفتتان طبق انتظارتان نباشد و با مشکلات و موانع کوچک و بزرگی روبرو شوید، اما در اواخر سال شانس به شما روی خواهد آورد و نتیجه ی تلاش هایتان را خواهید دید. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید برای شما منافع مادی زیادی را به همراه خواهند داشت، هر چند شاید این سود همین امسال به دستتان نرسد. آنهایی که در حال تحصیل هستند موفقیت های قابل توجهی به دست خواهند آورد. با وجود رفتارهای غیر قابل پیش بینی امسال شما عشقتان تمام مدت در کنارتان خواهد بود و شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد.


فال روزانه متولدین فروردین

مهم ترین کارهایی که شما باید امروز انجام دهید کمی استراحت دادن به خودتان و رها شدن از فشارها و استرس های روزهای اول هفته است. شاید کمی ناراحت و افسرده باشید و کارهایی به عهده تان باشند که تمایل چندانی به انجام آنها ندارید. سعی کنید قبل و یا بعد از این کارها حتما زمانی را به خودتان اختصاص دهید و با انجام کارهایی که به شما انرژی می دهند حال خودتان را بهتر کنید. امروز حواستان را خوب جمع کنید، زیرا به احتمال زیاد پیغام مهمی از یک نفر که دور از شما زندگی می کند دریافت خواهید کرد. همچنین ممکن است یک نفر از شهری دیگر به خانه تان بیاید و چند روزی مهمان منزل شما باشد. بهتر است هرچه می خواهید از خودتان طلب کنید و توقع داشته باشید؛ از دست بنده خدا کاری بر نمی آید. بدهی‌تان را زودتر بپردازید. با تلاش گره‌ها باز می شوند به شرط آنکه سعی نکنید گرهی که با دست باز می شود را با دندان باز کنید. تغییرات کوچکی در زندگی‌تان پیش می آید بهتر است چشم و گوشتان را باز کنید و آماده باشید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما نسبت به انجام کارهایی که به عهده دارد احساس تعهد بسیار بالایی دارید و کارتان را به بهترین نحو انجام می دهید. امروز بی آن که خودتان خواسته باشید به یکباره می بینید که اسیر عشق شده اید و یک نفر شما را به طرز عجیبی به خود جذب کرده است. خوشبختانه انرژیتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ظاهرتان هم خیلی خوب است و به راحتی شما هم می توانید این شخص را به خود جذب کنید، اما سعی کنید به اندازه ی کافی احتیاط به خرج بدهید. اگر هم شریک راهتان را پیش از این پیدا کرده باشید تمام روز دلتان برای او می تپد و دلتان می خواهد هر چه زودتر او را ببینید. اگر این دیدار میسر نشد خودتان را ناراحت نکنید، فردا روز بهتری خواهد بود. یک بحث خانوادگی به شدت اعصابتان را به هم ریخته، با خودتان صادق باشید، شاید حق کاملا با شما نباشد، مسائل را باهم قاطی نکنید برخلاف انتظارتان سودی حاصلتان نمی کند. خودتان را آماده سفر کنید و سعی کنید بسیار به شما خوش بگذرد. بهتر است برای حل مشکل مالی پیش آمده خودتان به فکر راه حل باشید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما خودتان اصلا حال و حوصله ی کارهای خسته کننده ی روزمره را ندارید و یکی از دوستانتان هم که حال و روزی شبیه به خودتان دارد با غر زدن هایش اوضاه را از این که هست هم برایتان بدتر خواهد کرد. شما احساس می کنید که مورد ظلم واقع شده اید و بقیه اعضای خانواده و یا همکارانتان به اندازه ی شما زحمت نمی کند. اگر فکر می کنید ادامه ی کارهایتان برایتان غیر قابل تحمل است به خودتان یک زنگ تفریح بدهید و به پیاده روی بروید و یا روی کاناپه لم بدهید و استراحت کنید. به احتمال زیاد با انجام این کار حالتان خیلی بهتر خواهد شد. همه شما را به خوش قولی می شناسند، مواظب باشید امروز با حواس پرتی به شهرت خود لطمه نزنید. پایان شب سیه سپید است روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد از شکست و ناکامی‌ها نا امید نشوید، به جای خودخوری و افسوس چشم و گوشتان را باز کنید و فرصتی که پیش آمده را غنیمت بشمارید و از آن پلکانی بسازید برای دست یافتن به آرزوهایتان. قدر شخصی دلسوز در اطرافتان را بدانید. بسته ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما احتمالا تمام روز مشغول انجام کارهایی خواهید بود که باید خیلی وقت پیش انجام می دادید اما آنها را به آخرین دقیقه واگذار کرده اید. خوب، چاره ای نیست، کم کاری های قبل را امروز باید جبران کنید. شاید امروز از شما خواسته شود که به عنوان حکم و قاضی بین همکاران، دوستان و یا اعضای خانواده عمل کرده و بحثی را پایان دهید. ممکن است که شما بتوانید به طور موقت اوضاع را آرام کنید، اما اگر با وجود تلاش هایتان باز بحث بالا گرفت خودتان را سرزنش نکنید. امروز شما میل شدیدی به تحت تأثیر قرار دادن اطرافیان و به ویژه مقامات مافوق خود دارید، رسیدن به این هدف جز با تلاش و سخت کوشی میسر نخواهد شد. در مورد یک رابطه عاطفی به خودتان یک فرصت دیگر بدهید. یک کار نیمه تمام بالاخره تمام می شود و شما می توانید نفس راحتی بکشید. این چند روزه بهتر است غم و اندوه را دور بیندازید و اوقاتتان را به بررسی پیشنهادی که می توانید بدهید بگذرانید آنچه که رفته دیگر بر نمی گردد. آنقدر دست دست نکنید که این فرصت هم از دست برود.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

آیا دارید خودتان را به خاطر تمام پول هایی که طی یکی دو روز گذشته خرج کرده اید سرزنش می کنید؟ آخر چرا خودتان را به خاطر چنین چیز بی اهمیتی شکنجه می دهید؟! شما که خودتان خوب می دانید زیاده روی نکرده اید. حتی اگر کمی زیاده روی کرده باشید هم به زودی آنقدر پول به دست خواهید آورد که خرج های این روزهایتان جبران شوند و بودجه بندیتان به مشکلی برنخورد. به جای این که خودتان را با فکر کردن به پول و مسائل مالی درگیر کنید سعی کنید به خلاقیتتان که امروز در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است مجال بروز بدهید. شاید حتی همین خلاقیت به کمکتان بیاید و به جذب درآمد بیشتر برای شما کمک کند! هر کاری می خواهید انجام دهید بهتر است سریع تصمیم بگیرید و اقدام کنید شما آدم موفقی هستید، یکی از اقوام نزدیک نیاز به کمک شما و خانواده‌تان دارد.نگران مسافری که راه دور دارید نباشید حالش خوب است. منتظر خبر خوشی باشید. در مورد مسئله کاری خیلی چیزها بزودی برایتان روشن می شود و نگرانیهایتان از بین می رود.


فال امروز متولدین شهریور

امروز شما می توانید یک برنامه ی کاری بسیار فشرده را با دقت و توجه بالایی که دارید به خوبی پیش ببرید، اما برنامه ی روزتان چنان فشرده چیده شده است که اگر بخواهید و یا مجبور شوید کوچک ترین چیزی به آن اضافه کنید کنترل همه چیز از دستتان در خواهد رفت و برنامه هایتان به هم خواهند ریخت. سعی کنید همیشه در زمان برنامه ریزی برای کارهایتان نگرشی منطقی داشته باشید و زمانی را هم برای اتفاقات غیر مترقبه در نظر بگیرید و مطمئن باشید که این کار تبدیل به کلید موفقیت شما خواهد شد. شما احساس می کنید به کمی تنهایی نیاز دارید، پس از اتمام کارتان به دل خیابان های شهر بزنید و از یک بعدازظهر زیبای پاییزی در خلوت خودتان لذت ببرید. کافیست کمی تحقیق کنید، با عجله تصمیم نگیرید وگرنه از نتیجه تصمیمی که خواهید گرفت خوشحال نخواهید شد، رفاقت ساختنی است، سعی کنید برای داشتن رفقای خوب در رفتارتان با آنها صادق باشید، در سختی پیش آمده این روزها صبر پیشه کنید، چون برخلاف انتظارتان نتیجه بسیار خوبی برای شما خواهد داشت.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما امروز کارتان را خیلی جدی می گیرید و اصلا نمی خواهید به مسائل بی ربط و متفرقه اجازه دهید تمرکز شما را از بین ببرند. شما خیلی خوب از ارزش ها و باورهای خود آگاه هستید و با تعهد زیادی قصد دارید طبق آنها عمل کنید. با این حال ممکن است آنقدر روی جزئیات تمرکز کنید که اصل قضیه را از یاد ببرید. خوشبختانه عقل و منطقتان سر جایش است و اگر بخواهید می توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید. دیروز شما زیاد به خودتان سخت نگرفته اید، اما حالا دیگر خوش گذرانی تمام شده و باید سر و سامانی به خانه تان بدهید و تنبلی های دیروزتان را تا جایی که از دستتان بر می آید جبران کنید. تمیز کردن خانه به ذهنتان نیز سر و سامان خواهد بخشید. به زودی تدارک یک مهمانی بزرگ را خواهید دید، از بین اطرافیانتان شخصی را که دوست واقعی شماست بشناسید و مهمانی‌تان را نثار او کنید مطمئن باشید همه آن‌های که خود را دوست شما می خوانند در حقتان وفاداری نمی کنند. به سفری پر خیر و برکت می روید و درس عشق را در آن سفر می آموزید، بهتر است چند روزی استراحت کنید تا به آرامش دست یابید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شما نسبت به افکار و ایده های جدید و نقشه های بزرگ ذهنی بسیار باز و پذیرا دارید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بسیار بالاست و حس ششمتان نیز قدرتمند شده است. به این خودآگاهی و خود باوریتان ایمان داشته باشید. اگر یک نفر از اطرافیان، حتی اگر دوستتان باشد، می خواهد با نظرات و افکار منفی خود شما را از نقشه هایی که در سر دارید منصرف کند، بی آن که به او و نظراتش توهینی کرده باشید سعی کنید نقطه نظر خودتان را حفظ کرده و آنچه احساس درونیتان به شما می گوید را انجام دهید تا موفق باشید. شما خیلی وقت ها به خاطر دیگران از خود گذشتگی های زیادی می کنید، اما امروز یکی از آن روزها نخواهد بود! در برخورد با شخصی بهتر است شوخی را کنار بگذارید و جدی‌تر برخورد کنید. جابجایی‌تان حتمی است و مکان جدید برایتان بسیار خوش ‌برکت است. در همه حال با خودتان رو راست باشید. شک و تردید به سراغتان می‌آید؛ اول تحقیق کنید و بعد حرف بزنید. لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید وگرنه همین هفته کاری بسیار مهم را فراموش خواهید ‌کرد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

شما امروز سعی دارید که یک زمان بندی خیلی دقیق برای انجام کارهایی که در لیست وظایفتان قرار دارند داشته باشید، دلیل آن هم این است که می خواهید با داشتن پیشرفتی محسوس تحسین و تأیید مقامات بالاتر خود را به دست بیاورید. متأسفانه بر خلاف آنچه انتظار دارید، امروز هر چه بیشتر برای به دست آوردن رضایت کسی تلاش کنید کمتر موفق خواهید شد. به همین دلیل هم به نفعتان است که بدون تمرکز روی راضی نگه داشتن دیگران، فقط به فکر به انجام رساندن وظایف خود به بهترین نحو ممکن باشید. با در پیش گرفتن این روش احتمال این که به موفقیت دست پیدا کنید خیلی بیشتر خواهد بود و فشار کمتری را هم متحمل خواهید شد. در کوران حوادث و بلایای این روزها ناامید نباشید زیرا بالاخره به مقصد و هدفتان خواهید رسید. کافیست مصیبت‌ها و گرفتاری‌های وارد آمده این اواخر را کمی طولانی تر تحمل کنید، تجربه کسب کنید تا زمان پیروزی لذت بیشتری ببرید با شخصی که مدتهاست از او بی خبرید دوباره ارتباط برقرار می کنید،این اتفاق را به فال نیک بگیرید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز شما نمی توانید حتی یک دقیقه هم بیکار بنشینید و با این همه انرژی که در وجودتان انباشته شده است آنقدر این طرف و آن طرف می روید که سر اطرافیانتان گیج برود. شاید به فکر شرکت در مسابقات ورزشی بیفتید، یا برای یک سفر خارجی برنامه ریزی کنید یا هزاران فکر ماجراجویانه ی دیگر به سرتان بزند، اما لطفا امروز برای عملی کردن هیچ یک از این ایده هایتان اقدام خاصی انجام ندهید و حداقل تا فردا دست نگه دارید. فعلا انرژی و تخیلات شما خیلی بالاتر از آن حدی هستند که بتوانید روی هیچ کاری متمرکز شوید. امروز این طور به نظر می رسد که برای رسیدن به هدفی که در سر دارید هزاران راه وجود دارد، اما شما فقط باید یک راه را انتخاب کنید. در مورد نیتی که در سر دارید مطمئن باشید به مرادتان می رسید. فرزندی وارد خانواده می شود که قدمش بسیار مبارک است. خبرهای خوشی می شنوید. پول در دستتان باقی نمی ماند . شما آدم ولخرجی هستید اما بهتر است کمی به فکر پس انداز باشید، برای رفع مشکلی جزئی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، بهتر است دستتان خالی نباشد.


♒ فال متولدین بهمن

اهدافتان و نقشه هایتان برای رسیدن به آنها در حال حاضر آنقدر برایتان مشخص و دقیق هستند که می توانید میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرید، اما سعی کنید خیلی نسبت به زمان بندی حساس نباشید. همین که بدانید تمام تلاشتان را دارید می کنید کافیست. امروز می تواند برای دنبال کردن کارهایی که به تازگی به آنها علاقمند شده اید روز خوبی باشد. پس برای خودتان و سرگرمی های مورد علاقه تان حتما وقتی رادر نظر بگیرید. اگر به تازگی خواب هایی می بینید که مدام تکرار می شوند سعی کنید به احساسی که دیدن این رویاها در شما به وجود می آورد فکر کنید تا به این نکته پی ببرید که در واقع این خواب ها از فشار و خستگی این چند هفته اخیر ریشه می گیرند. روز فرخنده ای که منتظرش هستید به زودی خواهد رسید این پاداش صبر و امیدواری خودتان هست. شخصی برای درخواست کمک به سراغتان می آید حواستان باشد از هر دست بدهید از همان دست باز پس می گیرید. برای انجام کاری بیهوده امروز و فردا می کنید، دل به دریا بزنید و حرف دلتان را بگویید شگفت زده خواهید شد.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

آیا از دست اطرافیانتان خسته شده اید و دلتان می خواهد فرار کنید و از اینجا بروید و دیگر هیچ وقت پشت سرتان را هم نگاه نکنید؟ پس منتظر چه هستید، همین کار را بکنید، اما فقط برای همین یک روز! شما نیاز دارید که از همه کمی فاصله بگیرید، پس از خانه و محل کارتان بیرون بزنید و خودتان را در خیابان های شهر گم کنید و کارهایی که می دانید باعث آرامش خاطر شما خواهند شد را انجام دهید. وقتی برگردید همه از بازگشت شما خوشحال می شوند و خودتان هم از این که نزد آنها بازگشته اید احساس خوبی خواهید داشت. امروز همکارانتان می توانند در حل مشکلی که در محل کارتان پیش آمده است به شما کمک کنند، فقط به این شرط که خودتان به آنها اجازه بدهید. شرط عقل است که زندگی را با اعتدال و میانه روی سپری کنید و از آنچه در گذشته رخ داده غافل نشوید تا به موفقیت برسید به عهد و وفای خودتان وفادار بمانید تا دوستان هم شما را فراموش نکنند. بحث و درگیری پیش می آید به اعصاب خود مسلط باشید. زیاده روی در توضیح کاری به شما بلا می رساند. بهتر است گزیده گو باشید.

تصویرزندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها