رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565971

هشدار تازه کره جنوبی به اپل در مورد قوانین اپ استورها

ساعت24-شرکت اپل اخطار تازه ای از رگولاتوری کره جنوبی دریافت کرده تا کاربران خود را مجبور به استفاده از سیستم‌های پرداخت داخلی اپ استور این شرکت نکند.

د
html>

به نقل از رویترز، کره جنوبی به اپل هشدار داده اگر ازدرخواست هایش تبعیت نکند، تحقیقات تازه ای از این شرکت به جریان خواهد افتاد.

کره جنوبی در هفته های اخیر اصلاحیه ای را به قانون کسب و کار حوزه مخابرات خود افزوده که هدف از آن مقابله با سلطه فناورانه این شرکت و جلوگیری از دریافت کمیسیون به ازای خریدهای درون برنامه ای از محیط اپ استور است.

این قانون از ماه قبل عملیاتی شد، اما اپل به دولت کره جنوبی اعلام کرد که از قبل در حال تبعیت از آن بوده و نیازی به تغییر سیاست های اپ استور خود ندارد. در مقابل، کره جنوبی این موضع را نپذیرفت و تصریح کرد از شعبه اپل در کره جنوبی خواهد خواست تا سیاست گذاری جدیدی برای نشان دادن تبعیت از قانون جدید این کشور انجام دهد. این کشور افزوده اگر اپل ازا ین درخواست تبعیت نکند، تحقیقاتی را آغاز می کند که نتیجه نهایی آن احتمالا وضع جریمه های مالی تازه خواهد بود.

پیش از این گوگل اعلام کرده بود از سیاست های یادشده تبعیت می کند و پرداخت های درون برنامه ای را از طریق سیستم های ثالث غیروابسته به خود ممکن می کند و هفته آینده در این زمینه با رگولاتوری کره جنوبی مذاکره می کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها