رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565978

نیمه شمالی کشور سرد میشود/ بارش و باد شدید در برخی مناطق

ساعت24-سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها از کاهش دما طی روزهای پایانی هفته در نیمه شمالی کشور خبر داد.

html>

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز و فردا در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رشد ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه همین شرایط با شدت بیشتری برای مناطق ذکر شده و بخش‌هایی از خراسان شمالی ادامه دارد و شدت فعالیت سامانه بارشی برای استان‌های ساحلی دریای خزر است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای پایانی هفته برای نیمه شمالی کشور روند کاهشی دما پیش بینی شده است. امروز در نوار شرقی کشور و از یکشنبه تا چهارشنبه در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، و استان‌های ساحلی خلیج‌فارس وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین دوشنبه غرب و مناطق مرکزی خلیج‌فارس و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج‌فارس، غرب تنگه هرمز و دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها