رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566124

عضو شورای تهران: قبلا انتصابات در شهرداری بر اساس روابط فامیلی و ژن خوب بود

ساعت24-عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدل انتخاب در شورای پنجم بر اساس ژن خوب یا روابط فامیلی بود، گفت: ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم و تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک انتخاب قرار دهیم.

html>

جعفر شربیانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره انتصابات مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب بر اساس شایسته سالاری انجام می‌شود.افرادی که به مسائل شهر آشنا هستند و می‌توانند مشکلات و معضلات را حل کنند انتخاب شده اند.

وی افزود: ما برای رسیدن به این اهداف و قرار گرفتن در این چارچوب کمیته ای برای ارزیابی کاندیدهای نیروی انقلاب که ۳ ویژگی صاحب نظر شهری، بی طرفی و مشخص بودن ترکیب آن کمیته، برای افکار عمومی تشکیل دادیم.

شربیانی گفت: مدل انتخاب شورای پنجم که مردم از آن خسته و روی گردان شدند نقطه مقابل روند طی شده شورای ششم بوده است و افراد بر اساس ژن خوب یا روابط فامیلی یا صرفا به علت پیروزی حزبشان انتخاب شدندکه حاصل این شکل کار ناکارآمدی و رانت و فساد بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه شورا نظارت است و نه دخالت در کار شهرداری، گفت: باید بر شعارها و وعده هایمان وفادار باشیم، ما باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم یعنی تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک قرار دهیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون لازم است، شاخص ها و معیارهای انتخاب مدیران و معاونان به افکار عمومی ارائه شود و اسامی و رزومه تیم ارزیاب برای انتصابات به اصحاب رسانه و افکار عمومی ارائه شود.

شربیانی خاطرنشان کرد: بار شهر تهران بار سنگینی است و باید با هماهنگی همکاری و همدلی برداشته شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها