رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566131

این زن را می شناسید؟ / نازنین در قتل مرد تهرانی فراریست + عکس چهره باز

ساعت24-پلیس در پرونده قتل مرد تهرانی به دنبال نازنین است و پلیس از مردم درخواست کمک کرد.

html>

قتل مرد تهرانی در یک جنایت معمایی رخ داد. در این قتل مرد تهرانی ربوده شد و زمانیکه با زن تهرانی به محل قرار رفت به دست مرد افغان به قتل رسید.در این پرونده قتل 2 مرد دستگیر شدند و بازپرس ویژه قتل برای دستگیری نازنین دستور انتشار عکس چهره باز را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر 26 تیرماه امسال مرد 55 ساله ای از خانه شان خارج شد اما دیگر بازنگشت و نگرانی خانواده این مرد که وضعیت مالی خوبی دارد کافی بود تا فردای آن روز به پلیس مراجعه کند.

خانواده مرد جوان با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدر 55 ساله شان خبر دادند و بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و این در حالی بود تیم جنایی با فرضیه آدم ربایی تجسس ها را آغاز کردند اما هیچ تماسی از سوی آدم رباها صورت نگرفته بود.

کارآگاهان در تحقیق از خانواده مرد جوان پی بردند از چندی قبل پدرشان با دختر جوانی به نام نازنین در تماس بوده و روز ناپدید شدنش نیز با او درتماس بوده اما بعد از آن هرچه به موبایل نازنین و پدرش زنگ می زنند گوشی موبایل آنها خاموش بوده است.

نازنین - قتل در پرونده آدم ربایی

آدم ربایی میلیاردی

تحقیقات پلیسی برای شناسایی سرنخی از مرد جوان ادامه داشت تا اینکه مردی با خانواده مرد ربوده شده تماس گرفت و در ابتدا آنها را تهدید کرد که از تماس آنها به پلیس گزارش ندهد و در غیر اینصورت مرد جوان را خواهد کشت.

مرد ناشناس به خانواده مرد ربوده شده دستور داد تا برای رهایی پدر خانواده مبلغ یک میلیارد تومان به صورت طلا و پول نقد آماده کنند و خانواده مرد جوان که سعی داشتند پدر خانواده سالم به خانه بازگردد شروع به جمع کردن پول و طلا کردند و فردا آن روز وقتی مرد آدم ربا با خانواده مرد ربوده شدن تماس گرفت با آنها قرار ملاقات برای گرفتن طلاها را تنظیم کرد.

خانواده مرد ربوده شده طلاها و پولهای نقد را در اختیار مرد ناشناس قرار دادند اما هیچ سرنخی از پدر خانواده به دست نیامد و این در حالی بود که کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در جریان پیدا شدن جسد یک مرد در منطقه ایوانک در جاده امام رضا (ع) قرار گرفتند.

کارآگاهان در بررسی جسد پی بردند که چند روز از مرگ وی می گذرد و بررسی از جسد نشان از آن داشت که جسد کشف شده همان مرد گمشده است و زمانیکه خانواده مرد ربوده شده پای در اداره پلیس گذاشتند از ماجرای پرداخت طلا و پول های یک میلیارد تومانی پرده برداشتند.

دستگیری قاتل ربوده شده

کارآگاهان در تحقیقات میدانی خودروی رها مرد ثروتمند را در نزدیکی پارک بعثت پیدا کردند و در ادامه تجسس های پلیسی به یک مرد افغان رسید که پس از دستگیری مرد جوان که اهل کشور افغانستان است، وی پرده از یک جنایت پنهانی برداشت.

مرد افغان در اعترافاتش گفت: چندی قبل در پارک با مرد جوانی آشنا شدم و از اختلاف شخصی اش با مرد 55 ساله صحبت کرد و عنوان داشت که این مرد شرایط مالی خوبی دارد و با وسوسه های این مرد من تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم و پول خوبی به جیب بزنم.

وی افزود: چند روز قبل از این ماجرا با نازنین در پارک آشنا شدم و به او گفتم که با مرد 55 ساله طرح دوستی بریزد و او را به پارک بکشاند و نازنین نیز با توجه به پیشنهاد من پذیرفت تا با من همکاری کند به همین خاطر نازنین در ابتدا با مرد جوان طرح دوستی ریخت و سپس او را به پارک و برای اینکه کسی آنها را در پارک نبیند به داخل کانکس نگهبانی من رفتند و این در حالی بود که من در کمین آنها بودم و در یک فرصت مناسب مرد 55 ساله را با کمک نازنین به قتل رساندم.

مرد افغان ادامه داد: پس از قتل به کمک نازنین جسد را داخل خودروی مقتول گذاشته در اتوبان امام رضا رها کردیم و دیگر اطلاعی از نازنین ندارم و نمی دانم از مرد جوان پولی به جیب زده یا نه .

این مرد نیت خود را در ماجرای قتل انگیزه شخصی اعلام کرد و گفت: من بخاطر پول این کار را نکردم و تنها بخاطر یک اختلاف شخصی دست به قتل زدم و برای اجرای نقشه ام نیز از نازنین کمک گرفتم.

قاتل مرد جوان تهرانی در خصوص یک میلیارد پولی که از خانواده مقتول گرفته است گفت: من از ماجرای پول بی خبرم و نمی دانم چه کسی این کار را کرده است چون ما در همان روز اول دست به قتل زدیم و دیگر با خانواده و تماس نگرفتم.

کارآگاهان در ادامه با اقدامات فنی و میدانی موفق به شناسایی مرد آشنا شدند که دستور ربوده شدن را صادر کرده و رابط بین خانواده مرد تهرانی و قاتل بود را ردزنی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه مرد آشنا نیز دستگیر شد اما وی اصرار دارد که از ماجرای یک میلیارد تومان پول نقد و طلا بی خبر است.

بنا بر این گزارش ،بازپرس محمدرضا صاحب جمعی از شعبه 6 دادسرای امور با تقاضای چاپ عکس بدون پوشش نازنین در رسانه ها خواست چنانچه افرادی از مخفیگاه وی اطلاع دارند به اداره 10 پلیس آگاهی تهران یا شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کنند و در ادامه 2 متهم پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها