رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566164

پیوس: باید مراقب پرسپولیس باشیم

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال پرسیولیس می گوید نباید شکست برابر الهلال برای سرخها تبعات به همراه داشته باشد.

html>

فرشاد پیوس درباره شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه به خاطر مشکلات و حواشی که قبل بازی وجود داشت پرسپولیس نتوانست آن تیم‌ همیشگی باشد و به همین خاطر عملکرد خوبی را از بیشتر بازیکنان ندیدیم. در واقع بهتر است بگویم کل تیم خوب نبود. اما در مقابل، الهلالی ها تیم بسیار قدرتمندی بودند و توانستند به خوبی از فرصتها استفاده کنند و گل بزنند. آنها روی برخی از نفراتشان سرمایه گذاری زیادی انجام دادند به طوری که برخی از ستارگان تیم ارزشی معادل چندین برابر بودجه باشگاه پرسپولیس داشتند.

وی افزود: پرسپولیس به خاطر شرایط موجود نتوانست قبل این دیدار، بازی رسمی انجام دهد به همین خاطر کادر فنی فقط روی دیدارهای تدارکاتی حساب کرده بود. نمی شود همه تقصیرها را به گردن کادر فنی انداخت چون همه تلاششان را کردند تیم در بهترین شرایط آماده شود اما وقتی بازی رسمی نباشد قاعدتا تیم هم از شرایط مسابقه خارج می شود. همین هم باعث شد شاهد ناهماهنگی عجیبی باشیم و آن پرسپولیس همیشگی را نبینیم.

پیوس درباره ضعف خط حمله تیم هم گفت : نمی توانیم بگوییم فقط خط حمله ضعیف بود چون عملا در بیشتر خطوط آن پرسپولیس همیشگی را نمی دیدیم. در خط حمله هم آل کثیر تلاش زیادی انجام داد که از محدود موقعیتهای خود به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.


پیوس در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه باید مراقب پرسپولیس بود، گفت: نباید این شکست تبعاتی برای تیم داشته باشد. همین تیم سال قبل به فینال لیگ قهرمانان رسید و باعث خوشحالی هواداران شد. نمی توانیم الان همه آن روزهای خوش را فراموش کنیم و با تحت فشار قرار دادن تیم و کادر فنی کاری کنیم که تبعات شکست برابر الهلال ادامه داشته باشد. پرسپولیس می تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد. فراموش نکنیم پرسپولیس به تیمی باخت که مدعی قهرمانی در همین فصل لیگ قهرمانان آسیا است. ما در مرحله یک چهارم نهایی شاهد یک فینال زودرس در منطقه غرب آسیا بودیم.


وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره عملکرد رضا اسدی گفت: دوست ندارم درباره نفرات به صورت شخصی صحبت کنم چون همانطور که گفتم همه مجموعه تیم خوب نبود. رضا اسدی یک بازیکن توانمند است اما در این بازی هماهنگی لازم در تیم وجود نداشت، به همین خاطر ما در خط هافبک هم شرایط تیم را خوب نمی دیدیم. من فکر می کنم در فصل فعلی باید تلاش کنیم و مراقب پرسپولیس باشیم که تبعات شکست به تیم لطمه نزد. تیم با مشکلات زیادی عازم عربستان شد و همه باید بپذیریم اگر مشکلات نبود و تیم در بازی رسمی شرکت کرده بود و بعد به مسابقات می رفت قطعا عملکردش بهتر از این بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها