رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566183

واکنش مسکو به توافق ایران و اتحادیه اروپا

ساعت24- نماینده مسکو در مذاکرات وین درباره برجام روز یکشنبه (امروز) درباره توافق ایران و اتحادیه اروپا برای برگزاری گفت‌وگوها در بروکسل با موضوع برجام اظهارنظر کرد.میخائیل اولیانوف در صفحه توییتر خود نوشت: «البته که مذاکرات در بروکسل نمی‌تواند جایگزین مذاکرات وین در مورد برجام شود. لازم به گفتن نیست».

html>

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین طی یک اظهارنظر تازه درباره رایزنی‌ها با موضوع برجام گفت که گفت‌وگوها در بروکسل مرحله مقدماتی برای مذاکرات واقعی در وین است.

نماینده مسکو در مذاکرات وین درباره برجام روز یکشنبه (امروز) درباره توافق ایران و اتحادیه اروپا برای برگزاری گفت‌وگوها در بروکسل با موضوع برجام اظهارنظر کرد.

میخائیل اولیانوف در صفحه توییتر خود نوشت: «البته که مذاکرات در بروکسل نمی‌تواند جایگزین مذاکرات وین در مورد برجام شود. لازم به گفتن نیست».

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین افزود: «در عین حال، جلسه آینده در بروکسل، اگر طرف ایرانی نیاز دارد، می‌تواند به عنوان مرحله‌ای مقدماتی برای از سرگیری مذاکرات واقعی در وین تلقی شود».

پس از برگزاری نشست ۲۲ مهر ماه «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مورا» معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران اعلام شد که قرار است گفت‌وگوها در طی دو هفته آینده در بروکسل از سر گرفته شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها