رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566204

کاندیدای مدیرعاملی شستا با حقوق نجومی!/ سایت جبهه پایداری: نه دروغ است، او 35 میلیون می گیرد

ساعت24-احتمال انتصاب علی رستمی به مدیرعاملی شستا جدی شده و همزمان طی روزهای اخیر، یک کانال تلگرامی گمنام با انتشار تصاویری که ادعا می‌کند فیش‌های حقوق وی از دو شرکت مس و خاک چینی، مدعی حقوق ماهانه ۹۲ میلیونی رستمی شد.

html>

با این حال رجانیوز سایت جبهه پایداری می‌گوید که فیش‌های ادعایی، مخدوش هستند.

پورمهدی مدیر امور مالی شرکت خاک چینی در گفتگو با رجانیوز ضمن رد دریافت حقوق از سوی دو شرکت صنایع مس و خاک چینی توسط رستمی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد: «از آنجا که آقای رستمی در استخدام شرکت صنایع مس بوده و از آنجا برای مدیرعاملی خاک چینی مأمور شده، حقوق وی توسط شرکت صنایع مس واریز شده و طی یک سند مالی از سوی شرکت خاک چینی به صنایع مس بازمی‌گشته و همین موضوع دستمایه یک تخریب غیرکارشناسی قرار گرفته است که نشان از بی‌اطلاعی منتشرکنندگان از بدیهیات حسابداری و رویه‌های اداری در شرکت‌های دولتی است.» میزان حقوقی هم که در ادامه توضیح آمده، معقول نیست، گرچه مشکلی بالاتر از یک فرد و یک سازمان است.

مدیر امور مالی شرکت خاک چینی می‌گوید: «حقوق آقای رستمی در شرکت صنایع مس چیزی در حدود ۳۳ میلیون تومان بوده که با انتقال ایشان به شرکت خاک چینی، اعلام می‌شود که مجاز به دریافت رقم حقوقی برابر با مدیرعامل قبل از خودشان هستند. این رقم چیزی در حدود ۳۵ میلیون تومان بود. با این حال آقای رستمی به جهت رعایت عدالت اداری و کم کردن فاصله حقوق مدیرعامل با کارکنان، حقوق خود را ۲۵ میلیون تومان در ماه تعیین کرد و ماهانه مابه‌التفاوت این مبلغ را به شرکت خاک چینی بازمی‌گرداند. اسناد واریزی‌های ایشان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها