رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566212

فال روزانه دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
div id="mohtava">

فال شخصی برای متولدین 26 مهر :

شما فرد با انرژی هستید اما گاهی در برابر مشکلات شانه خالی می کنید، امسال باید مثبت اندیش تر باشید و با انرژی بیشتری برای اهداف تان بجنگید زیرا سال پیش رو سالی است که مسیر زندگی تان را تغییر خواهد داد و شما باید با وسواس بیشتری برای آن تصمیم بگیرید. ناامیدی هایی که در زندگی تان تجربه می کنید در این سال کمرنگ و کمرنگ تر می شوند. از نظر وضعیت روجی و جسمی در شرایط بهتری به سر خواهید برد. فقط کافی است که به ورزش و رژیم غذایی تان اهمیت بیشتری بدهید. ماه دی خبر خوبی خواهید شنید که شما را از این رو به آن رو می کند. ارتباط با دیگران از جمله کارهایی ست که باید در اولویت زندگی تان قرار دهید. در کنار آن از بودن با خانواده خود بیشتر لذت ببرید. هر چه رفت و آمدهایتان بیشتر باشد شانس های بیشتری چه در زندگی عاطفی و چه در زمینه کاری خواهید داشت. ماههای دی، فروردین و تیر بهترین ماههای شما خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

اگر یک راه به روی شما بسته شد، راههای دیگر را امتحان کنید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین صرف انجام کارهایتان کنید که خستگی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز خبر خوبی می شنوید و تمام خستگی هایتان به در می شود. شریک زندگی تان روی کاری اصرار می کند که شما با آن مخالف هستید، بهتر است که کمی انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دوروبرتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع‌هایی که دوستتان هستند دارید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما فرد مستقل و مسئولیت پذیری هستید اما نباید خودتان را در این راه فدا کنید. مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. پس غرورتان را کنار بگذارید و با همکاری دیگران کارهایتان را پیش ببرید. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، در این شرایط بهتر است که گفتگو را کنار بگذارید و تنها سکوت کنید. هر چه بیشتر مسایل را کش دهید، به ضرر خودتان است. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است، تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید راهی که پیش گرفته‌اید بسیار تاریک و پر خطر است و توقع خود را از دیگران کم کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

اطرافیان تان شرایط بهتری از شما دارند، از این رو گاهی ناشکری می کنید اما بدانید که آنها هم مشکلات زندگی خودشان را دارند و شما از واقعیت امر آگاه نیستید. پس بهتر است که به آنچه دارید راضی باشید و به جای حرص خوردن برای پیشرفت خودتان تلاش کنید. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسایل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت، راهی برای موفقیتتان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود، بهتر است هوشیار باشید و ‌اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز مراقب حرف زدن هایتان باشید زیرا ممکن است که موجب سوتفاهم شود. سعی کنید که خیلی با دیگران بحث نکنید حتی اگر با شما مخالفت می کنند. انرژی مثبت زیادی در هوا جاری ست و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. شاید بد نباشد که از این فرصت استفاده کنید و بعد از ظهر خود را بیرون از خانه و محیط کار و با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت. آنچه در حال حاضر برای شما اهمیت دارد کمی استراحت است. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه‌تان بیشتر برسید انرژی شان حالتان را خوش می کند.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

ذهن تان کمی آشفته است اما نگران نباشید زیرا بی شک شما خوب از عهده همه مشکلات تان بر خواهید آمد. فقط کافی است که تمرکزتان را روی یک کار بگذارید و آن را به سرانجام برسانید. اگر مجرد هستید، امروز فردی به شما ابراز علاقه می کند. بهتر است که به او روی خوش نشان دهید. دست از قضاوت دیگران بردارید و بگذرید که زمان همه چیز را خودش برایتان حل کند. به زودی یکی از نگرانی های بزرگ زندگی تان توسط شخصی از بین می رود. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع‌ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی‌تان کم شود


فال امروز متولدین شهریور

برای فراموشی موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده، امروز در جمع باشید. به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در همین روابط اتفافات خوبی برای شما رخ خواهد داد. سوتفاهی برای یکی از دوستان تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. برای برطرف کردن آن خودتان پیش قدم شوید در غیر این صورت دیگران حرف هایی را بر علیه شما می زنند که به نفع تان نیست. اگر به فکر خرید یا امضایی هستید، امروز بهترین روز ممکن است و سود زیادی خواهید کرد. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل ان صحبت های یکی از دوستان و اتفاق های ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید تا این که با عقلتان رفتار کنید، اگه انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر چه مسئولیت های زیادی روی دوش شماست اما لازم نیست که تمام آنها را به تنهایی بر دوش بکشید. اطرافیان تان افراد قابل اعتمادی هستند که می توانند به شما در این راه کمک کنند. به فکر تغییری در زندگی تان هستید، اگر دیر بنجبید پشیمانی به سراغ تان می آید، بنابراین همین حالا مقدمات آن را فراهم کنید. شاید اکنون نتیجه آن را حس نکنید اما در آینده تان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. دوستی از شما درخواستی دارد، اگر بحث مالی است، بهتر است که حواس تان را بیشتر جمع کنید. حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره‌تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کرده‌اید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید انتخاب کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید کافی است مهره‌هایتان را درست بچینید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

زندگی شما مدتی است که به حالت سکون در آمده، وقت آن است که کمی به آن تغییراتی دهید تا انگیزه ادامه زندگی نیز برایتان بیشتر شود. حتما لازم نیست که این تغییر بزرگ باشد، شما می توانید با تغییرات کوچک هم این هیجان را ایجاد کنید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود سپس تصمیم بگیرید. خبری به شما داده می شود، بهتر است صبر داشته ‌باشید و تعجیل ‌نکنید. مراقب ‌زبانتان ‌باشید. گوهری با ارزش به شما بخشیده‌اند؛ سهی کنید آن را حفظ کنید.احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان ‌می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای ‌پاکسازی ‌بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش ‌نکنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

اگر چه شما اهل ریسک کردن نیستید اما امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید و قدم اول را با برای ایده ای که در سر دارید، بردارید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر در زمینه ای که به آن علاقه دارید قدم بگذارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد بود. امروز از طرف عشق زندگی تان آنچه انتظارش را ندارید می بینید. بهتر است که احساسات تان را کنترل نکنید و هر چه در دل دارید، به زبان آورید. برای حفظ سلامتی‌تان بهتر است به تغذیه‌تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آنها احتیاج دارید بتوانید از آنها کمک بگیرید.


♑ فال روز متولدین دی

شما فرد ایده آلیستی هستید اما هر چه زندگی را سخت تر بگیرید، موانعی که در سر راهتان قرار خواهد گرفت نیز بیشتر خواهد شد. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید. به جای تکیه کردن به دیگران، خودتان مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید، در غیر این صورت در رسیدن به هداف تان نیز دچار مشکل خواهید شد. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شود. قدر داشته‌هایتان را بدانید. حتی اگر به چشمتان کوچک و بی مقدار باشد. کافی است یکی از آنها را از دست بدهید تا متوجه بشوید، چه گوهر گرانبهایی را از دست داده‌اید. علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.


♒ فال متولدین بهمن

خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده است، امروز زمان آن است که چشمان تان را به روی واقعیت باز کنید و اطرافتان را با دقت بیشتری ببینید. واقعیت آنطور که شما فکر می کنید تلخ نیست. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید. بگذارید که او اعتمادش به شما بیشتر شود و تمام حرف هایش را به شما بزند. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته‌ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیازارید چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است، خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

به فکر شروعی تازه هستید اما اطلاعات لازم را ندارید. ثبت نام در کلاس های مربوطه و مشورت با افراد باتجربه می تواند در پیشرفت کاری شما موثر باشد. بنابراین بهتر است که اول مقدمات لازم را فراهم کنید سپس وارد عمل شوید. در روزهای گذشته آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شدید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید. یک ورزش هر چند کوتاه هم می تواند به شما انرژی لازم را بدهد. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید اما کم کم نتایجش را خواهد دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده‌اید خارج شوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده‌اید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها