رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566233

حاجی بابایی: میزان اعتبار واقعی مورد نیاز نظام رتبه بندی چقدر است؟

ساعت24-رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه مشترکی به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش خواستار شد که هریک، اعتبار مورد نیاز رتبه بندی معلمان را جداگانه محاسبه کرده و به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

html>

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در کمیسیون آموزش وتحقیقات، در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه معلمان به این لایحه چشم امید دوخته اند باید به منظور پیشگیری از مواجهه این مصوبه با ایرادات احتمالی شورای نگهبان و حصول اطمینان از امکان اجرای دقیق و کامل آن، پس از تبدیل آن به قانون در مجلس، پیش بینی دقیق اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: از مدیران دستگاه های ذیربط خواسته شده هریک جداگانه اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را پیش بینی و برآورد و در اسرع وقت به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کنند.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه، تاکید کرد که شفاف سازی اعتبار مورد نیاز برای اجرای لایحه رتبه بندی می تواند به تسریع در تصویب و اجرای آن کمک کند.

وی در پایان گفت: آمار و ارقام غیرواقعی و متفاوت برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان، حربه ای است که برای بایکوت این لایحه و پیشگیری از تصویب و اجرای کامل و دقیق آن بکار می رود.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها