رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566262

آموزش فروش در اینستاگرام، معرفی 4 مسیر تا فروش میلیونی!

رپورتاژتبلیغی/اگر از کاربرانی هستید که مدام از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، حتماً اپلیکیشن اینستاگرام را هم روی موبایل خودتان نصب کردید. اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان به حساب می‌آید که توانسته میلیاردها مخاطب را در دنیا و میلیون‌ها نفر را در ایران به خودش جذب کند. همین مسئله باعث شده تا شرایط بسیار خوبی برای کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام برای همه ما به وجود بیاید. در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که از چه راه‌هایی می‌شود به فروش میلیونی در اینستاگرام رسید.

image-20211018124630-1.png
html>

4 راه‌ برای کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام!

به‌طور کلی 4 راهکار برای فروش و کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد که کاملاً کاربردی است و تا الان افراد زیادی از آن جواب گرفته‌اند. در این بخش به‌صورت مختصر آنها را بررسی می کنیم.

1. فروش محصول

اولین روش کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصول است! محصولات مختلفی را می‌توانید در اینستاگرام به فروش برسانید، از لباس گرفته تا محصولات خاصی که به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شوند. بنابراین فرقی ندارد که محصول شما چه چیزی است؛ زیرا اینستاگرام به‌قدری بزرگ است و کاربرهای زیادی دارد که مخاطبان هدف هر نوع محصولی حتماً در آن وجود دارد. پس شما می‌توانید خیلی راحت با دانستن کمی فوت و فن فروش در اینستاگرام همه آن‌ها را جذب کنید. اگر در حال حاضر پیج بیزینسی اینستاگرام دارید و به‌دنبال افزایش فروش هستید، یک دوره اینستاگرام حرفه‌ای را در بخش بعدی به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

آموزش فروش در اینستاگرام، معرفی 4 مسیر تا فروش میلیونی!

2. فروش خدمات

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام، ارائه خدمات کاربردی و مفید به کاربر است. مثلاً اگر شما یک طراح گرافیک هستید، به راحتی می‌توانید یک صفحه اینستاگرامی داشته باشید و نمونه‌کارهای خودتان را در آن قرار دهید. این کار باعث می شود تا کاربران زیادی هنر شما را ببینند و درنهایت، اگر به خدمات شما نیاز داشته باشند آن را سفارش دهند.

اگر صفحه شما در اینستاگرام از نوع خدماتی است، پیشنهاد می‌کنیم یک استراتژی منظم برای تولید پست‌های آموزشی در حوزه کاری خودتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، هرازچندگاهی پست‌های آموزشی منتشر کنید تا کاربران از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که هنگامی که کاربران بینند شما در حال انتشار پست‌های آموزشی هستید، متوجه می‌شوند که تخصص کافی را در این زمینه دارید و همین مسئله به شما کمک می کند تا بتوانید هرچه زودتر سفارش کار بگیرید.

آموزش فروش در اینستاگرام، معرفی 4 مسیر تا فروش میلیونی!

3. تبلیغ گرفتن

یکی دیگر از روش‌هایی که شاید دقیقاً فروش محسوب نشود (اما درآمد بسیار خوبی دارد)، تبلیغ گرفتن است! هرچقدر تعداد فالوورها و نرخ تعامل صفحه شما در اینستاگرام بیشتر باشد، می‌توانید هزینه تبلیغات بیشتری را از بیزینس‌های مختلف بگیرید.

البته صفحاتی که تبلیغ می‌گیرند، علاوه بر افزایش فالوور پیج خودشان، باید مدام به فکر افزایش تعامل با فالوورهای خودشان باشند، چراکه که اگر صفحه‌ای تنها فالوورهای بالایی داشته باشد و به تعامل با کاربرانش اهمیت ندهد، مسلماً بیزینس‌های کمتری حاضر می‌شوند که محصولشان را در آنجا تبلیغ کنند.

4. ادمین شدن در صفحات دیگر

اگر خودتان کسب‌وکاری ندارید و علاقه‌ای هم ندارید که یک کسب و کار اینستاگرامی را راه‌اندازی کنید، بازهم یک راه کسب درآمد برای شما در اینستاگرام وجود دارد! ادمین شدن در صفحات اینستاگرام راهکاری است که می‌تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند.

ادمین شدن در صفحه اینستاگرام به این معنی است که پیج شخص دیگری را مدیریت می‌کنید و مبلغی را به‌عنوان حقوق به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنید. افرادی که ادمین صفحه اینستاگرام هستند، معمولاً چندین صفحه را به‌شکل هم‌زمان مدیریت می‌کنند که همین مسئله باعث می‌شود تا بتوانند درآمد بسیار بالایی را داشته باشند.

معرفی دوره آموزش اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد

اکنون که با راه های فروش در اینستاگرام آشنا شدید، زمان آن رسیده است که شما را با یک دوره آموزشی اینستاگرام هم آشنا کنیم. دوره آموزش اینستاگرام مجموعه نوین، یکی از بهترین دوره‌هایی است که همه‌چیز را درباره اینستاگرام از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد. شما در این دوره می‌توانید با روش های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام به‌صورت مفصل و جامع‌تری نسبت به آنچه که ما در این مطلب گفتیم آشنا شوید.

یکی از مزایای بسیار مهم این دوره، مثال‌ها و نمونه‌هایی است که به‌صورت کاملاً عملی برای مخاطب ارائه شده‌اند؛ همچنین ضمانت بازگشت وجه هم در صورت نارضایتی وجود دارد. سطح این دوره از مبتدی تا پیشرفته است و به درد همه افرادی که به‌دنبال یادگیری فروش در اینستاگرام باشند، می‌خورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانید به سایت نوین به آدرس www.novin.com/academy بروید یا با شماره 02163404 داخلی 3 تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها