رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566269

بیانیه علوم پزشکی آبادان درباره هتک حرمت پزشک شادگانی

ساعت24-دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بیانیه‌ای هتک حرمت بانوی پزشک شادگانی را محکوم کرد.

html>

شب گذشته یک بانوی پزشک شاغل در بیمارستان معرفی‌زاده شادگان، پس از اتمام کار به همراه راننده در حال رفتن به محل سکونت خود در ماهشهر بود که افراد ناشناس در پوشش پلیس و با یک خودروی پژو ۴۰۵، به خودروی آن‌ها اخطار ایست دادند.

پس از توقف، این افراد ناشناس این بانوی پزشک و راننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و طلا، موبایل و کارت‌های بانکی وی را به سرقت بردند. در پی این حادثه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با صدور بیانه‌ای، هتک حرمت این پزشک را محکوم کرد.

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: "در روزهایی که از جان‌گذشتگی پزشکان کشورمان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات، کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان عرصه سلامت بلکه بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می‌نشاند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ضمن محکوم کردن شدید هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در شهرستان شادگان توسط افراد معلوم‌الحال، از نیروهای خدوم انتظامی و مراجع محترم قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن هتاکان، تسلی خاطری برای این عزیز زحمتکش و همه مجموعه جان بر کف حوزه سلامت کشور باشند.

امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای چنین افرادی، درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه محقق شود."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها