رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566278

چرا عزیزی خادم جلسه هیات رئیسه برگزار نمیکند؟

ساعت24-با گذشت نزدیک به ۲ ماه از آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، همچنان خبری از برگزاری جلسه جدیدی نیست؛ این اتفاق درحالی رخ داده که ابهامات زیادی درباره فدراسیون عزیزی خادم به وجود آمده است.

html>

آخرین جلسه جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم سوم شهریور بوده و در ۵۵ روز گذشته به رغم اتفاقات مختلف رخ داده برای فوتبال ایران و درحالی که چالش بزرگ اساسنامه روبروست ، فعالیت خلاف اساسنامه تعدادی از نواب رئیسش خبرساز شده و همچنین ابهاماتی چون ماجرای قرارداد اجاره VAR یا ناتوانی در برگزاری مسابقات ملی با تماشاگر و محروم شدن تیم ملی از تماشاگرانش در بازی با کره با انتقادات بسیاری روبرو شد و اوضاع نا به سامان فوتسال پس از ناکامی در جام جهانی هم با انتقاد اهالی فوتسال روبروست، عزیزی خادم و دبیرش همچنان از برگزاری جلسه هیات رئیسه طفره می روند. جلساتی که در آن تعدادی از اعضای معترض هیات رئیسه خواهان شفاف سازی درباره پرسش های ایجاد شده برای افکار عمومی باشند.
اینکه آنها خواهان ارائه برنامه زمان بندی برای برگزاری مجمع و تعیین تکلیف نواب رئیس اول ، دوم هستند. دو نایب رئیسی که با سرپرستی اداره می شوند و ماه هاست فعالیت سرپرستان شان غیرقانونی و تخلف است. منتقدان البته خواهان پاسخ به ابهامات درباره مسائل غیر فوتبالی شهره موسوی نایب رئیس فوتبال هستند که حاشیه هایش بر فوتبال هم سایه انداخته است.
به این ها البته پرسش های مهم درباره ماجرای قرارداد شرکت بلژیکی برای ورود بی ثمر سیستم کمک داور ویدئویی به کشور، مسیر رسیدگی به پرونده شکایت ویلموتس و کم کاری صورت گرفته درباره برگزاری بازی با تماشاگر در مسابقه ملی با کره و حاشیه های مربوط به کمیته بی سرپرست فوتسال هم احتمالا باید افزود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها