رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566293

خطیبی: شناختی از حریفان نداریم/ برنامه بلند مدت با آلومینیوم دارم

ساعت24-سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هدف‌شان بهبود رتبه تیم نسبت به پارسال است.

html>

رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پدیده در هفته نخست لیگ بیست و یکم اظهار کرد: باعث افتخار است که نخستین کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی را در جوار امام رضا و شهر مشهد برگزار می‌کنیم. امیدوارم این باعث شود که لیگ خوبی داشته باشیم و از هفته اول تا آخر با کیفیت عالی فنی و بدون حاشیه عمل کنیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: ما جزو چهار، پنج تیمی بودیم که دیر شروع کردیم و سه، چهار بازیکن تاثیرگذارمان جدا شدند. با آمدن بنده و مدیریت جدید، سعی کردیم نفراتمان را حفظ کنیم و بازیکنان مورد نیازمان را اعلام کردیم. الحمدالله ۷۰، ۸۰ درصد از بازیکنانی که در بازار بودند را جذب کنیم. باز اعتقاد دارم که اگر زودتر شروع می‌کردیم بهتر از این بود. من از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که سعی و تلاششان را برای جمع کردن تیم کردند. خدا را شکر تمرینات خوبی با این بازیکنان داشتیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: اولین بازی همیشه سخت است چون کادر فنی از شیوه و شکل بازی تیم‌ها خبر ندارند. به همین دلیل کار برای کادر فنی سخت است. ما برای بازی فردا آماده هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌ای زیبا و خوب انجام دهیم.

خطیبی در ادامه درباره پدیده بیان کرد: پدیده یکی از تیم‌هایی است که همیشه جزو هفت، هشت تیم برتر ایران بوده است. شاید نوسان داشته ولی همیشه فوتبال خوبی انجام می‌دهد. نه آن‌ها از ما و نه ما از آن‌ها شناخت داریم و فردا هر کس از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده بازی است.

او درباره هدف‌گذاری آلومینیوم توضیح داد: الحمدالله کسانی که در مجموعه آلومینیوم هستند برنامه بلند مدت دارند. به همین دلیل با برنامه کار می‌کنیم. ما برنامه‌ای دو ساله و بعد از آن سه ساله داریم. ما برنامه دو ساله را از یک ماه و نیم پیش استارت زدیم. سعی می‌کنیم با طرح باشگاه جلو برویم. سعی این است که امسال بهتر از پارسال نتیجه بگیریم و رتبه تک‌رقمی کسب کنیم. قطعا تصور دارم که مجموعه ما به هدفش می‌رسد.

سرمربی آلومینیوم در پایان گفت: خیلی دوست داشتم دوباره به اراک برگردم چون خاطرات خوبی از اینجا داشتم و دارم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند و دوست داشتم خاطرات زیبایی که داشتیم را دوباره زنده کنیم. قصد ما خوشحال کردن مردم اراک است و ان‌شاءالله خدا به ما کمک کند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها