رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566311

بازیکن خارجی مدنظر یحیی مشخص شد

ساعت24- یحیی گل محمدی در تلاش است تا با جذب مهاجم خارجی، خط حمله تیم پرسپولیس را تقویت کند.

html>

پرسپولیسی‌ها بعد از شکست سنگین برابر الهلال به تهران برگشته اند و قرار است روز جمعه در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد در اهواز بروند. این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ ۵ بازیکن تازه خریده که در لیگ قهرمانان آسیا از دو تای آن‌ها استفاده کرد.

علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل خریدهای جدید پرسپولیس هستند که از این بین، دو نفر آخر، فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده اند.

با وجود این ۵ نفر، اما فهرست خریدهای یحیی کل محمدی برای پرسپولیس به پایان نرسیده و او همچنان در تلاش برای جذب یکی دو بازیکن دیگر است.

گل محمدی پیش از شروع بازی‌های تیمش در مرحله حذفی آسیا درخواست خریدن یک مهاجم خارجی را کرده بود که به دلیل شاکیان مالی‌ای که این باشگاه داشت، چنین مجوزی از سوی فدراسیون برای این باشگاه صادر نشد. نهایتا هم که رای پرونده کالدرون از راه رسید و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست.

با وجود بسته بودن پنجره پرسپولیس، اما خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی اسم بازیکن خارجی مدنظرش را به مسئولان باشگاه داده و خواسته تا مقدمات حضورش در این تیم فراهم شود.

پرسپولیس قبل از آن، باید بدهی کالدرون را بپردازد؛ اگر چنین شود، نه تنها مشکلی برای خریدن بازیکن جدید نخواهد بود بلکه به دلیل تسویه با شاکیان، فدراسیون هم نمی‌تواند مانعی در مسیر پرسپولیس برای خریدن بازیکن خارجی باشد.

حال، آنطور که «طرفداری» نوشته، بازیکنی که یحیی گل محمدی از او به عنوان اولین خرید پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا نام برده کی‌روش استنلی، مهاجم فصل پیش سپاهان است. یحیی و تیمش می‌خواستند کی‌روش را قبل از بازی‌های آسیایی بخرند که ممکن نشد.

میدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها