رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566312

مهدی فنونی زاده: بدون بابا مسعود نتایج تیمشان را میبینیم

ساعت24- پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد نتایج ضعیف پرسپولیس نظر خو در ا اعلام کرد.

html>

پیرو شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، طرفداران تیم سرخپوش تهرانی با اشاره به شرایط سخت بازی این تیم در خاک عربستان مقابل تماشاگران تیم الهلال، باخت ۰-۲ استقلال به این تیم در دُبی را نتیجه‌ای بدتر از نتیجه تیم خودشان تلقی کرده اند.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرورزشی درباره وضعیت این روزهای استقلال، بازی با تیم هوادار و کری خوانی پرسپولیسی‌ها حرف زد:

وضعیت استقلال برای شروع لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همیشه اولین مسابقات برای تیم‌ها مشکل است. به هرحال نفرات جدید به تیم آمده اند. تعدادی جوان هستند و این تازه واردها و جوان‌ها هنوز به هماهنگی لازم با سایر نفرات دست پیدا نکرده اند. زمان می‌برد که این بازیکنان با هم هماهنگ شوند. ولی استقلال نباید به این مسائل توجه کند و باید از همان هفته اول به جمع آوری امتیازات مشغول شود.

اما برخی معتقدند کادر فنی استقلال در هفته‌های اول باید ببیند تیمش در چه وضعیتی است؟

استقلال تیمی نیست که بخواهد در هفته‌های اول عیار خودش را بسنجد. استقلال باید در همه بازی‌ها برای برد به میدان برود. ما در فصول گذشته لطمه امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را زیاد خورده‌ایم.

استقلال در یارگیری چطور عمل کرد؟

تیم نسبت به نفراتی که از دست داد اصلا خوب یار نگرفت. بازیکنانی مثل قایدی، نادری و ریگی از این تیم رفتند ولی ما حتی بازیکنانی همسطح آنها هم نگرفتیم. انشالله که جدیدها جا بیافتند. به یاد داریم امثال مسعود ریگی هم وقتی به این تیم آمدند چیزی نبودند ولی رفته رفته در استقلال صیقل ‌خوردند و برای خودشان اسم و رسمی‌دست و پا کردند.

ولی ریگی به خاطر پول از این تیم رفت؟

کار درستی انجام نداد. می‌شد با ۲ میلیارد یا ۳ میلیارد بالا و پایین بماند. اگر الان صلابت امروزی اش را دارد آن را از استقلال به دست آورده و باید می‌ماند و دینش را به این تیم ادا می‌کرد.

استقلال در بازی اول با تیم هوادار بازی دارد. این دیدار را چطور پیش بینی می‌کنید؟

هوادار یک تیم با انگیزه است. به هر حال رضا عنایتی هم با این تیم به لیگ برتر آمده و مقابل تیم سابق خودش بازی می‌کند و دوست دارد خودی نشان بدهد. معمولا بازی مقابل تیم‌های ناشناخته سخت تر است. به همین خاطر فکر می‌کنم بازی اول برای استقلال کمی‌مشکل باشد. ولی اگر مجیدی دفاع را خوب ببندد می‌تواند روی ضد حمله دو گل بزند و بازی را ببرد.

پرسپولیس هم سه بر صفر به الهلال باخت؟

بله. خیلی بد بازی کردند. یک بار هم به دروازه الهلال حمله نکردند. اینقدر در طول بازی خرابکاری کردند که آبروی تیم‌های ایرانی را بردند.

اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال هم به این تیم دو بر صفر باخت در حالی که نه در عربستان بازی کرد و نه مقابل تماشاگران الهلال؟

آخر روی چه حسابی این حرف را می‌زنند؟ ما در همان نیمه اول در امارات باید سه تا به این تیم می‌زدیم. وقتی دروازه‌بان الهلال عنوان بهترین بازیکن زمین را می‌گیرد دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

خودش مشخص می‌کند چه تیمی بهتر بازی کرده. پرسپولیس در زمین الهلال که هیچ، اگر در زیرزمین الهلال هم بازی می‌کرد باز هم می‌باخت. بازیکنان پرسپولیس از دادن پنج تا پاس سالم به هم عاجز بودند و حتی نتوانستند یک توپ روی دروازه آنها ببرند. آن زمان که شما می‌بردید بابا مسعودتان بود و حالا بدون او، کم کم نتایج تیمتان را می‌بینیم.

میدان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها