رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566345

هفته اول لیگ برتر| استقلال - هوادار؛ نبرد مجیدی و عنایتی/ روز مربیان آبی

ساعت24-در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر سه مسابقه روز چهارشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین مسابقات استقلال میزبان هوادار تهران و تراکتور میهمان تیم گل‌گهرسیرجان است.

html>

سه مسابقه دیگر از هفته نخست لیگ برتر چهارشنبه برگزار می‌شود. در این روز از 6 سرمربی حاضر 5 مربی سابقه استقلالی بودن دارند و اغراق نیست اگر چهارشنبه را روز مربیان آبی‌ بنامیم . هرچند مهدی تارتار پرسپولیسی هم با ذوب آهن در آبادان به میدان می‌رود.

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم؛

گل‌گهرسیرجان - تراکتور تبریز؛ نبرد با تجربه‌ها

یکی از جذاب‌ترین مسابقات هفته نخست در سیرجان برگزار می‌شود جایی که دو سرمربی با تجربه فوتبال ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند. هرچند امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت سه‌ماهه نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند با این حال نمی‌توان تاثیر او را در تیم گل‌گهر نادیده گرفت.

فیروز کریمی هم که همان مربی همیشگی است؛ جدی با چهره‌ای خندان و گفتار و کردار منحصر به فردش در کنار زمین. گل‌گهر شرایط مناسبی از نظر مالی و امکاناتی دارد اما به اندازه تراکتور محبوبیت و هوادار در فوتبال‌ ندارد. تراکتوری ها نمی خواهند دست خالی به تبریز بازگردند و قطعا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند.

استقلال - هوادار؛ اولین برد مقابل یک مربی آبی؟

تقابل استقلال با تیم تازه وارد لیگ برتر باعث شده برخی بگویند آبی‌پوشان این فصل با قرعه مناسبی روبه رو شده‌اند. استقلال اگرچه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی حفظ کرده اما کادر بازیکنانش تغییرات زیادی داشته 10 بازیکن جدید به تیم استقلال آمده‌اند که شاید نیمی از آنها فردا در ترکیب اصلی حضور دشته باشند. باشگاه استقلال در کادر مدیریتی‌اش هم تغییرات زیادی داشت و از مدیرعامل تا اعضای هیات مدیره تغییر کردند. حالا باید دید فرهاد مجیدی در شروع لیگ برتر تیمش را چگونه به میدان می‌ فرستند البته شکست مقابل تیم ملی دانشجویان باعث انتقادهایی از کادرفنی شد هرچند نتایج بازی‌های دوستانه را نمی‌توان ملاک قضاوت قرار داد.

هوادار هم اولین مسابقه لیگ برتری تاریخ خود را انجام می‌دهد آن هم مقابل تیم سابق سرمربی‌اش رضا عنایتی! شاید بتوان گفت که مشهورترین ستاره هوادار همان سرمربی استقلالی‌اش است. هوادار با هدف ماندن در لیگ برتر قدم به میدان خواهد گذاشت اما استقلال می‌خواهد یکی از مدعیان اصلی کسب جام باشد بنابراین نتیجه مساوی در این مسابقه نوعی برد برای تیم رضا عنایتی محسوب می‌شود. مجیدی هم که قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال امضا کرده باید نشان بدهد که می‌خواهد حالا حالا در این تیم بماند و به موفقیت‌های بزرگ برسد.

صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان؛ نبرد قرمز و آبی

در شهر آبادان هم یک مربی استقلالی دیگر به نام علیرضا منصوریان هدایت تیم صنعت نفت را برعهده گرفته مربی که می‌گوید فقط و فقط به فکر تیمش است و در روش کار مربیگری‌اش تغییراتی ایجاد کرده تا برخلاف گذشته در هفته‌های نخست تیمش موفق به امتیازگیری مناسب شود. ذوب آهن هم مهدی تارتار را جذب کرده تا همان تیم دوست داشتنی سابق شود. تیمی با شخصیت که برای رسیدن به رتبه‌های تک رقمی و بالای جدول می‌جنگد نه بقا! تقابل مربیان قرمز و آبی در آبادان قطعا جذاب می‌شود.

برنامه مسابقات و اسامی داوران هفته نخست:

*سه شنبه ۲۷ مهر

سپاهان اصفهان – مس رفسنجان ساعت 18

مرتضی منصوریان – یعقوب سخندان – جعفر مهاجر - سید مهدی مرجان زاده

ناظر: یداله جهانبازی

پدیده مشهد – آلومینیوم اراک ساعت 16

علی صفایی – محمد علی پورمتقی – رحیم حاجیلو – حسین زمانی

ناظر: ابوطالب طاهریان

نساجی مازندران - فجر سپاسی شیراز ساعت 16

سید رضا مهدوی – امیر رضا آشور ماهانی – احد سلطانی – کمیل غلامی

ناظر: محمد رضا فلاح

پیکان تهران – نفت مسجد سلیمان ساعت 16

ناصر جنگی – ایوب غلام زاده – حسین گلشنی – سعاد وفا پیشه

ناظر: حاتم بک پور

*چهارشنبه ۲۸ مهر

گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز ساعت 16

محمد رضا اکبریان – محسن سلطانی – مهدی سیفی – شبیر بهروزی

ناظر: حیدر شکور

استقلال – هوادار تهران ساعت 18

کوپال ناظمی – علیرضا ایلدرم – علی اکبر نوری – امیر سامان سلطانی

ناظر: محسن قهرمانی

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان ساعت 18

جواد رحیم زاده – سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی – محمد رضا تارخ

ناظر: رسول فروغی

فولاد خوزستان – پرسپولیس (زمان بازی 30 مهر اعلام شده است.)

محمد حسین ترابیان – فرهاد فرهاد پور – علیرضا مرادی – یاسر همرنگ

ناظر : اسماعیل صفیری

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها