رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566376

بلاتکلیفی مدافع استقلال قبل از شروع لیگ

ساعت24- مدافع استقلال در آستانه شروع لیگ برتر در وضعیت نامشخصی قرار گرفته است.

html>

سیداحمد موسوی مدافع راست استقلالی ها یکی از بازیکنانی است که شرایط نامعلومی برای لیگ برتر دارد. موسوی چند روز قبل از سوی فرهاد مجیدی از لیست استقلال کنار گذاشته شد.

این در شرایطی است که طبق قوانین جدید سازمان لیگ فوتبال تیم ها اگر بازیکن تحت قرارداد خود را بخواهند از لیست خارج کنند باید یک ماه قبل از پایان زمان نقل و انتقالات به صورت کتبی این مساله را به سازمان لیگ اعلام کنند. درباره موسوی این اتفاق نیفتاده و عملا باشگاه استقلال نمی تواند به صورت یک طرفه نام موسوی را از لیست خارج کند.

در چنین شرایطی موسوی خودش تمایل دارد در استقلال بماند و او تنها در صورتی می تواند از جمع آبی پوشان جدا شود که با باشگاه به توافق دوطرفه برسد و این توافق در سازمان لیگ فوتبال ثبت شود.

این مدافع چند روزی است با نظر مجیدی به تمرینات استقلال هم نمی رود و به صورت اختصاصی تمریناتش را دنبال می کند اما از نظر قانونی هنوز بازیکن استقلال است و باید دید چه آینده ای پیدا می کند.

در آستانه شروع لیگ برتر و دیدار استقلال و هوادار در هفته اول حالا موسوی نه به تیم جدیدی پیوسته و نه به صورت رسمی از استقلال جدا شده تا وضعیت نامشخصی را تجربه کند. باید دید پایان این بلاتکلیفی برای این مدافع باتجربه چه خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها