رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566387

حمله آقای نماینده به دولت روحانی/ چرا شان مجلس شورای اسلامی رعایت نشده است؟

ساعت24-سلیمی گفت: دولت قبل خدای مسائل محرمانه بود و بسیاری از مسائل را پنهان می کرد به گونه ای که قرارداد توتال محرمانه بود و علاوه بر این آنان موارد زیاددیگری را از مجلس مخفی کردند.

html>

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۷ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون عملکرد سازمان امور مالیاتی در اجرای طرح جامع مالیاتی،گفت: از کمیسیون اقتصادی مجلس به دلیل تهیه این گزارش تشکر می کنم اما موارد دیگری هم وجود دارد که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۷۷ قانون اساسی کلیه قراردادها باید در مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گیرد، افزود: آقایان در دولت قبل با شرکت های کانادایی و فرانسوی قرارداد منعقد کردند اما متاسفانه این قراردادها به مجلس نیامد و آنان مجلس را دور زدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوال ما این است چرا شأن مجلس شورای اسلامی رعایت نشده است و این یک تخلف بسیار مهم است که دولت سابق مرتکب شد و آنان قراردادهایی منعقد می کردند و اطلاعی درباره آن به مجلس نمی دادند.

سلیمی ادامه داد: حتی در یک جا ۱۵ هزار میلیارد دریافت کردند که محل هزینه کرد اعتبارات را مجلس شورای اسلامی مشخص می کند اما مجلس خبر ندارد این ۱۵ هزار میلیارد در کجا هزینه شد.

وی تاکید کرد: دولت قبل خدای مسائل محرمانه بود و بسیاری از مسائل را پنهان می کرد به گونه ای که قرارداد توتال محرمانه بود و علاوه بر این آنان موارد زیاد دیگری را از مجلس مخفی کردند. خوشبختانه با ورود کمیسیون اقتصادی مجلس بسیاری از این مخفی کاری ها روشن شده است و باید حتما مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها