رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566389

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره خبر درگیری شورا و شهرداری

ساعت24- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تکذیب انتشار اخبار درگیری در مجموعه شورا و شهرداری تهران گفت: قرار نیست شهردار تهران برای هر حکمی که صادر می کند با تک تک اعضا مشورت کند.

html>

محمد آخوندی در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری، گفت: هدف اصلی شورای ششم و مدیریت شهری خدمت خالصانه به مردمی است که از عملکرد عمدتا سیاسی دوره قبل شورا ناراضی هستند. متاسفانه برخی رسانه ها با اهدافی خاص و در جهت مشغول کردن مدیریت شهری با انتشار اخباری کذب در صدد رسیدن به اهداف خاص خود هستند. وقتی که به خط خطی کردن یک کاغذ به عنوان یک طرح در دوره قبلی مبالغ هنگفتی پرداخت شده است قطعا برای چنین مواقعی از آنها استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: خبری در مورد ایجاد درگیری و حاشیه در شورا منتشر شده که همه دوستان می دانند این خبر دروغ است.

وی تاکید کرد: قطعا ممکن است اختلاف نظر و بحث جدی در شورا وجود داشته باشد اما این به معنای درگیری و صحت انتشار چنین اخباری نیست. قطعا منشأ این اخبار معلوم است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: قرار نیست شهردار تهران برای هر حکمی که صادر می کند با تک تک اعضا مشورت کند. من هم ممکن است در مورد برخی انتصابات نظراتی داشته باشم اما در جلسات خصوصی و به طرق مختلف این موضوع را منتقل و متذکر خواهم شد. هیچکدام از اعضا به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند. بی تردید مجموعه رسانه ای شورا و شهرداری باید به موقع به چنین مواردی ورود داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها