رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566400

طارمی به دنبال تکرار درخشش علی دایی

ساعت24-مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو امشب در مصافی حساس به همراه تیمش مقابل میلان ایتالیا قرار خواهد گرفت.

html>

، هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد. مسابقه‌هایی که هر کدام حساسیت و جذابیت‌های خاص خود را دارند. اما شب اول این رقابت‌ها برای ما ایرانی‌ها از جذابیت خاصی برخوردار است؛ چرا که مهدی طارمی، ستاره درخشان تیم فوتبال پورتوی پرتغال در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال میلان ایتالیا خواهد رفت. دیداری که مانند سایر رقابت‌های این ۲ فصل اخیر پرتغالی‌ها، مرد بوشهری فوتبال اروپا نقش اول در افکار سرمربی تیم پورتو است.

طارمی که در فصل اخیر لیگ قهرمانان تنها گل تیم خود را مقابل لیورپول به ثمر رسانده است، در مسابقه امشب با تمام وجود به میدان خواهد رفت تا علاوه بر عبور از رکورد تعداد گل‌های علی دایی در لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر یاد شهریار فوتبال ایران را در این مسابقات زنده کند؛ چرا که علی دایی اسطوره‌ای نیز سابقه گلزنی با لباس تیم فوتبال هرتابرلین را مقابل میلانی‌ها داشته است و حالا طارمی ۲۹ ساله فرصت دارد تا بار دیگر نام ایرانی‌ها را در اروپا مطرح کند.

طارمی امشب نهمین مسابقه خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد و شاید این مسابقه با چهارمین گل این ستاره ایرانی همراه شود.

تیم‌های فوتبال پورتو و میلان که در رتبه‌های سوم و چهارم گروه خود قرار دارند، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در پرتغال به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها