رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566409

پشت پرده لغو بازیهای لیگ برتر بسکتبال

ساعت24-مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: ما با تایید پزشک مورد اعتماد فدراسیون بازی‌ها را بخاطر کرونا لغو کردیم اما متاسفانه برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند.

html>

پس از لغو دیدار تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان، شائبه‌هایی توسط مسئولان تیم ذوب‌آهن مبنی بر لغو این دیدار به دلیل نرسیدن بازیکنان خارجی تیم خوزستان مطرح شد که این موضوع توسط فدراسیون بسکتبال تکذیب شد.

موضوع از آنجا شروع شد که مسئولان تیم خانه بسکتبال خوزستان اعلام کردند با وجود واکسیناسیون عمومی، بیش از ۷ بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و طبق قانون مسابقات، نمی‌توانند دیدار با تیم ذوب‌آهن شرکت کنند که این موضوع با اعتراض غیر رسمی مسئولان تیم اصفهانی همراه شد.

البته بعد از لغو دیدار مذکور، بازی تیم خانه بسکتبال خوزستان با کاله هم که قرار بود امروز (سه‌شنبه) ۲۷ مهر برگزار شود لغو شد.

فرهاد زحمتکش مسئول کمیته مسابقات فدراسیون در این مورد اظهار کرد: دلیل لغو این دیدار همانند بازی گذشته مثبت بودن تست بازیکنان تیم خوزستان بود و هیچ دلیل دیگری ندارد.

او در مورد شائبه‌های ایجاد شده نیز توضیح داد: متاسفانه یکسری افراد به دنبال حاشیه سازی هستند. ما با تایید پزشک مورد اعتماد فدراسیون تصمیمات را اتخاذ می‌کنیم و هیچ دلیلی برای کار غیر حرفه‌ای نیست. مثبت بودن تست بازیکنان خوزستان به تایید پزشک فدراسیون رسیده است.

زحمتکش در پاسخ به این سوال که با این اوصاف لغو شدن بازی‌ها به دلیل نرسیدن بازیکنان خارجی تیم خوزستان را تکذیب می‌کند؟ اظهار کرد: قطعا مخالف این موضوع هستم. ما با تایید پزشک مورد اعتماد تصمیم به لغو بازی‌ها گرفتیم چون سلامت بازیکنان اولویت اصلی فدراسیون است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها