رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566420

باز هم عکس جنجالی از دیوانگی ریحانه پارسا !

ساعت24-ریحانه پارسا بازیگری مهاجرت کرده است که تا به امروز فعالیت درست حسابی از او ندیده‌ایم و فقط بلد است تصاویری گنگ و بی مفهوم از خود منتشر کند.

html>

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه اینستاگرامی است . ریحانه پارسا این روزها با مردان زیادی رابطه دارد و در اینستاگرام و یوتیوب نیز صفحات زیادی دارد . ریحانه پارسا در تلاش است تا از با بالا بردن فالوورهایش بتواند تبلیغات بگیرد و از طریق گذران زندگی کند. ریحانه پارسا در جدیدترین مورد به سمت تبلیغات درمان اختلالات و بیماری های جنسی رفته و ریحانه پارسا تبلیغات عجیب و غریبی را استوری می کند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که تا سال گذشته او را در تلویزیون خودمان با حجابی کامل می دیدیم اما در همین یک سال چنان گرد و خاکی در فضای مجازی و میان کسانی که کشف حجاب کردند به پا کرد که همه را متعجب ساخت.

ریحانه پارسا مدتی می شود دست از انتشار تصاویر برهنه‌اش برداشته اما به جایش عکس‌هایی می‌گذارد که از نظر خود هنری و متفاوت است اما از آنجایی که سابقه‌ای ناجور دارد کاربران، این پست‌هایش را هم مورد تمسخر قرار می‌دهند.

این دختر جوان ظاهرا تعادل روحی خوبی ندارد. البته هر کار زشتی که انجام می دهد، گردن مادر و پدر و فرزند طلاق بودنش می‌اندازد اما این‌همه فساد و منجلاب تنها برای سختی‌های کودکی نیست و او خودش نیز می‌خواهد در این راه ادامه دهد.

او به تازگی تصاویری عجیب از خود منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: 9 صبح

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها