رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566423

نسخه پیچی سعید جلیلی برای سازمان هواشناسی

ساعت24- جلیلی گفت: ارتقای سازمان هواشناسی و علوم مرتبط با آن هم موجب ایجاد فرصت در ارائه خدمات زیرساختی می‌شود و هم بسیاری از خسارات را کاهش خواهد داد.

html>

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست مشترک با حضور جمعی از اعضای کارگروه هواشناسی دولت سایه گفت: ارتقای سازمان هواشناسی و علوم مرتبط با آن هم موجب ایجاد فرصت در ارائه خدمات زیرساختی به سایر بخش‌ها نظیر کشاورزی و نیرو می‌شود و هم بسیاری از خسارات و هزینه‌ها را کاهش خواهد داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این راستا خاطرنشان کرد: معمولا با تغییر دولت‌ها، عمده توجهات به سمت ایجاد تحول در وزارت‌خانه‌ها معطوف می‌شود، ولی سازمان‌های تابعه آن‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و امید داریم دولت جدید برای ارتقاء تک تک این نهادها برنامه تحولی خود را اجرا کند.

جلیلی ضمن اشاره به نقش مهم سازمان هواشناسی در امنیت پایدار بویژه در حوزه حمل و نقل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از خسارات احتمالی برخی پدیده‌های طبیعی، خاطرنشان کرد: اگر این زمینه وجود دارد که سازمان هواشناسی زیرساخت پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشد و وضع فعلی آن با وضع مطلوب فاصله دارد، بنابراین باید با برنامه‌ی میان مدت چهار ساله زمینه تحول در سازمان هواشناسی فراهم شود.

وی تصریح کرد: کما اینکه وظیفه داشتیم به اندازه وسعمان به مسئولان دولت قبل کمک کنیم، همچنان این وظیفه را ثابت می‌دانیم و امیدواریم نقطه نظرات و برنامه‌های پیشنهادی کارگروه هواشناسی دولت سایه به مسئولان جدید این سازمان در جهت رفع کاستی‌های گذشته کمک کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها