رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566432

ابداع یک بالگرد کوچک تمام برقی ۸ ملخه!

ساعت24- یک بالگرد کوچک تمام الکتریکی با ۷ ملخ در قسمت انتهایی و یک ملخ اصلی در بالای خود، هدایتی کامل را ممکن می‌کند و می‌تواند تا ۲۷ دقیقه پرواز کند.

html>

یک بالگرد کوچک تمام الکتریکی با ۷ ملخ در قسمت انتهایی و یک ملخ اصلی در بالای خود، هدایتی کامل را ممکن می‌کند و می‌تواند تا ۲۷ دقیقه پرواز کند.

به نقل از آی‌ای، یک بالگرد جدید تمام برقی دارای هفت ملخ در قسمت دم است تا هدایت پذیری کاملی را در اختیار خلبان قرار دهد. مخترع آن که در یوتیوب با نام "OskarRDA" شناخته می‌شود، این بالگرد تمام الکتریکی را با مجموع هشت ملخ ساخته و به نمایش گذاشته است که نحوه عملکرد آن چشمگیر است.

بالگردهای فوق پیشرفته ارتش ایالات متحده مانند "Bell ۳۶۰ Invictus" که اخیراً رونمایی شده است تا اولین بالگرد هیدروژنی سرنشین‌دار جهان، همگی بالگردهای مدرن و چشمگیری هستند و در این میان، مشاهده پروژه‌هایی نظیر آنچه "OskarRDA" ساخته است نیز به معنای واقعی کلمه سرگرم کننده و چشمگیر است.

این مخترع در یکی از جدیدترین ویدئوهای خود، این بالگرد برقی را در حالی که وجود هفت ملخ در قسمت دم آن جلب توجه می‌کند، در حالت پرواز نشان می‌دهد.

گفتنی است که دم اصلی این بالگرد به مانند بالگردهای سنتی، تنها یک ملخ داشت که این مخترع تصمیم گرفت برای هدایت پذیری کامل و بی نقص آن، ۶ ملخ دیگر نیز به آن اضافه کند.

هر یک از این ۷ ملخ کوچک در قسمت دم، به صورت جداگانه توسط موتورهای الکتریکی جداگانه تغذیه می‌شوند. این در حالی است که این بالگرد تنها به چهار موتور ۵۰۰۸ یا ۵۰۱۰ با ملخ‌های ۴۵ سانتیمتری نیاز دارد تا نیروی محرکه قابل مقایسه با یک بالگرد سنتی را ارائه دهد، اما داشتن سه موتور اضافی باعث می‌شود این بالگرد، پروازی ایمن‌تر داشته باشد. به عنوان مثال، در صورت خرابی و از کار افتادن یک یا دو موتور، خلبان می‌تواند بدون مشکل و با خیال راحت روی زمین فرود بیاید.

ظرفیت باتری این بالگرد ۷.۸ کیلووات ساعت است، بدین معنی که هنگام صعود و معلق ماندن، قدرت مورد نیاز آن ۲۱ کیلو وات است، بنابراین باتری آن ۲۲ دقیقه در این حالت دوام خواهد آورد. اما در هنگام پرواز مستقیم با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت، قدرت مورد نیاز آن ۱۷ کیلو وات است که بنابراین باتری آن ۲۷ دقیقه دوام خواهد آورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها