رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566442

آیا تجاوز جنسی، ترامپ را به زندان می اندازد؟

ساعت24- طبق گزارش NBC NEWS دونالد ترامپ در ماه های اخیر حداقل با ۱۰ پرونده فساد و کلاهبرداری رو به رو بوده و بسیاری از دادگاه ها قصد محکومیت او را دارند.

html>

خبر فوری: طبق شنیده ها دونالد ترامپ با پرونده های مدنی و اقتصادی فراوانی روبه رو شده و بسیاری بر این گمانند که رئیس جمهور سابق ایالات متحده ممکن است تا پیش از آغاز رسمی کمپین انتخاباتی 2024 راهی زندان شود.

طبق گزارش NBC news دونالد ترامپ در ماه های اخیر حداقل با 10 پرونده فساد و کلاهبرداری رو به رو بوده و بسیاری از دادگاه ها قصد محکومیت او را دارند.

ماجرای ضرب و شتم در برج ترامپ

یکی از اتهامات جدی ترامپ به کارگیری خشونت علیه مخالفانش در بیرون محوطه برج مشهورش در نیویورک است. این اتهامات در زمان ریاست جمهوری ترامپ نیز مطرح بودند اما به علت مصونیت قضایی او هرگز دنبال نشدند. حالا با اتمام دوره ریاست جمهوری مرد جنجالی آمریکا، پرونده های ریز و درشت او مطرح شده و یک به یک به دادگاه ارجاع می شوند. ترامپ البته بیکار ننشسته وتیم قدرتمند وکالت خود را به کار گرفته تا در دادگاه از او حمایت کنند.

همچنین، او امیدوار به حمایت جمهوری خواهان است. هم حزبی های ترامپ روی محبوبیت او حساب ویژه ای باز کرده و امیدوارند او بتواند در سال 2024 بار دیگر به کاخ سفید بازگشته و جو بایدن دموکرات را شکست دهد.

طبق گزارش NBC news روز دوشنبه وکیل تظاهرات کنندگانی که در سال 2015 در نزدیکی برج ترامپ توسط بادیگاردها و محافظان ضرب و شتم شده بودند، اعلام کرد که به زودی ترامپ باید در دادگاه پاسخگوی اعمالش باشد.

ترامپ در رابطه با این اظهارات چیزی نگفته اما قبلا اعلام کرده بود که هیچ اطلاعی از حوادث برج نیویورک ندارد.

پرونده های فساد جنسی ترامپ احیاء شدند

همچنین، پرونده های فساد جنسی ترامپ وارد مرحله ویژه ای شدند. یکی از این پرونده ها، پرونده مربوط به سامر زروس (Summer Zervos) است. سامر زروس، یک شرکت ‌کننده سابق در برنامه تلویزیونی اپرنتیس، که دونالد ترامپ میزبانش بوده است، در کنفرانس مطبوعاتی که همراه با وکیلش در آن حضور یافته بود اعلام کرد در سال 2007 از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است. حالا شکایت این فرد از ترامپ وارد جریان قضایی شده و قاضی گفته که احتمالا تا 23 دسامبر همه مراحل دادگاه و احکام کامل شود. بسیاری از مخالفان ترامپ امیدوارند او در این دادگاه محکوم شود.

مویرا پنزا (Moira Penza) وکیل مدافع زروس گفته است که به این علت که متهم (ترامپ) در حال حاضر یک مسئول سیاسی نیست و مصونیت حقوقی ندارد دیگر نمی تواند این دعوای حقوقی را به تاخیر بیندازد.

به جز زروس، پرونده جین کارول (E. Jean Carroll) هم به جریان افتاده است. کارول هم زن دیگری است که ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده است. کارول در سال 2019 مدعی شد که در نیمه دهه 1990 توسط دونالد ترامپ مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. او مدعی شده است که ترامپ در یک فروشگاه لباس بزرگ در منطقه منهتن او را فریب داده و با زور به داخل یک اتاق پُرو کشانده و به او تجاوز کرده است.

فساد اقتصادی، خانواده ترامپ و بحرانی جدید

به جز این، ترامپ و فرزندانش با پرونده های فساد اقتصادی هم روبه رو هستند. شاکیان پرونده اقتصادی ترامپ ها مدعی اند، این خانواده در زمان ریاست جمهوری دونالد، از قدرت سوء استفاده کرده و مسائل تجاری شخصی و خانوادگی شان را توسعه داده اند. همچنین، ترامپ متهم است که پول سرمایه گذاران شرکت هایش را برداشته و سود بسیار کمی به آنها داده است. در حقیقت، او متهم است که بسیاری از سرمایه گذاران برند خود را فریب داده است.

سایر پرونده های قضایی ترامپ

Nbc news به جز موارد فوق، به پرونده مری ترامپ (برادر زاده دونالد ترامپ)، ماجرای 6 ژانویه (یورش موافقان و حامیان ترامپ به کاخ کنگره ایالات متحده)، دعاوی دروغ درباره انتخابات ریاست جمهوری و متهم کردن بایدن به تقلب و به خصوص حمایت تلویحی از گروه های خرابکار و شورشی همه و همه از اتهامات جدی دونالد ترامپ هستند که می توانند کار او را سخت کرده و در دادگاه متهمش کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها