رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566448

احمدی نژاد با اسرائیلی ها دیدار کرد؟ / ترفند بقایی برای نرفتن به زندان افشا شد

ساعت24-امیری فر گفت: اگر آقای احمدی نژاد، می توانست نماینده ولی فقیه باشد، برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کرد. یک روحیه تکبر و قدرت طلبی در ایشان وجود دارد که ناشی از مباحث روانشناسی است.

html>

از دست به قلم شدن و نامه نوشتن تا دیدار های مردمی؛ از تلاش برای رئیس جمهور شدن دوباره تا تحریم انتخاب و رای ندادن. این ها نمونه کوچکی است از جنجال های مرد رفته از پاستور که در طول سال ها شاهد آن بودیم.

محمود احمدی نژاد این بار غوغای دیگری به پا کرده است. او که برای بازدید از نمایشگاه اکسپوی 2020 به امارات سفر کرده با اخراج از این کشور به تهران بازگشت اما خبر دیدار و گفتگوی او با مدیر پاویون اسرائیل یکی از موضوعاتی بود که در رسانه ها مطرح شد.

دیداری که عباس امیر فر، ضمن تایید آن، از نهادهای امنیتی درخواست می کند تا به این موضوع ورود کنند.

همچنین امیر فر که روزی جز یاران رئیس دولت بهار بود و حال سال هاست که راه خود را از او جدا کرده است، با اشاره حضور پر تعدادن مدیران دولت احمدی نژاد در دولت سیزدهم، می گوید:« افرادی که در دولت آقای رئیسی هستند با آقای احمدی نژاد مخالف اند. من یا وزرای دولت سیزدهم، ارتباطمان را بیش از 5 یا 8 سال است که با آقای رئیسی قطع کرده ایم و این وزرا دیگر در مراسمات آقای احمدی نژاد دیده نمی شوند و او را قبول ندارند.»

مشروح گفتگوی عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا را می خوانید؛

***********

* آقای امیری فر! سفر اخیر آقای احمدی نژاد سر و صدای زیادی به پا کرد، برخی می گویند که او از امارات اخراج شده است، اما اطرافیانش می گویند که این یک سفر 5 روزه بوده است. تحلیل شما از این سفر چیست؟

این بحث ها خیلی مهم نیستند. مشکل آقای احمدی نژاد این است که می خواهد دیده شود و بعد از مدتی که به فراموشی سپرده می شود، به دنبال فرصتی برای بازگشت به آنتن می گردد. من روحیه آقای احمدی نژاد را می شناسم و او دوست دارد که نفر اول باشد.

احمدی نژاد اگر می توانست ولی فقیه شود، برای آن هم تلاش می کرد

یعنی اگر آقای احمدی نژاد، می توانست نماینده ولی فقیه باشد، برای رسیدن به این جایگاه تلاش می کرد. یک روحیه تکبر و قدرت طلبی در ایشان وجود دارد که ناشی از مباحث روانشناسی است.

دوستانه به احمدی نژاد می گوید به روانشناس مراجعه کند

اگر آقای احمدی نژاد به یک روانشناس حاذق مراجعه کند، قطعا این خصوصات از طرف آن روانشناس تشخیص داده می شود. دوستانه به آقای احمدی نژاد می گویم که به یک روانشناس مراجعه کنند.

بقایی برای اینکه به زندان نرود از یک روانشناس نامه گرفته است

آقای بقایی که معاون ایشان بود، بقایی برای آنکه به زندان نرود در وهله اول تلاش کرد تا دادگاه را تحت شعاع قرار بدهد و در حال حاضر از روانشناس نامه ای مبنی بر داشتن مشکلات روانی گرفته است تا قوه قضاییه او را به زندان نفرستد. الآن هم برای خودش آزاد بوده، راست راست می چرخد و علیه نظام و رهبری سم پاشی می کند. لذا، آقای احمدی نژاد هم باید به روانشناس مراجعه کند، چرا که می خواهد دیده شود.

علت عکس انداختن احمدی نژاد با زنان بی ححاب

* چقدر رفتار آقای احمدی نژاد در نمایشگاه اکسپوی 2020، شوی سیاسی بود؟

مگر نمایشگاه فقط آن جاست؟ ایشان فقط می خواهد خودی نشان بدهد و در سایت ها مطرح شود. آقای احمدی نژاد خودش را منجی مردم جهان می داند و با اظهارنظرهایی که می کند، می خواهد محبوب شود. این کارها در ایران هم انجام داد، اما جواب نداد.

ایشان یک بلندپروازی هایی دارد که گوشه هایی از آن را در زمان ریاست جمهوری اش هم مشاهده می کردیم. به طور مثال، او می گفت اگر فلان مقام عالی از من حمایت نمی کرد، رای 20 میلیونی من به 40 میلیون می رسید؛ یا می گفت اگر به حرف من گوش می دادند، مملکت بهشت می شد.

احمدی نژاد به دلیل آنکه قدرت را ترک کرده است، به دنبال مطرح کردن خود در دنیا است. علت عکس هایی را هم که با زنان بی حجاب یا بدحجاب گرفته این است که می خواهد یک عده ایی روی او حساس شوند.

احمدی نژاد خوشش می آید فحش بخورد

او خوشش می آید که فحش بخورد هر چند که او با این کارها مشکلات عدیده ای ایجاد می کند و محبوب هم نمی شود. بنابراین، نمی توان گفت که ایشان عاقلانه به این سفر رفته است.

وزرای رئیسی ارتباطی با احمدی نژاد ندارند

*با توجه به اینکه مدیران دولت ایشان حضور پررنگی در دولت آقای رئیسی دارند، ممکن است فضا برای تحرکات ایشان باز باشد؟

اولا افرادی که در دولت آقای رئیسی هستند با آقای احمدی نژاد مخالف اند. من یا وزرای دولت سیزدهم، ارتباطمان را بیش از 5 یا 8 سال است که با آقای احمدی نژاد قطع کرده ایم و این وزرا دیگر در مراسمات آقای احمدی نژاد دیده نمی شوند و او را قبول ندارند.

احمدی نژاد نظام را تحت فشار گذاشت تا به این سفر برود

* یعنی از آقای احمدی نژاد عبور کردند و ...

بله، همه آن ها اعلام برائت و دوری کردند. نکته دوم این است که دولت نمی تواند مانع آقای احمدی نژاد شود. همچنین ایشان سفرهای خارجی دیگری می خواستند بروند اما هم خودش و هم تیمش ممنوع الخروج بودند. نمی دانم این دفعه چگونه به او اجازه سفر دادند اما به خاطرم می آید که از ماه ها قبل تلاش می کرد تا نظام را تحت فشار قرار داده و به این سفر برود.

بنابر دلایلی هم این بار به او اجازه سفر دادند که در نهایت به رسوایی احمدی نژاد منجر شد. چه کسی از این سفر استقبال کرد؟ مردم عادی که به دنبال مشکلات اقتصادی خود هستند. متاسفانه احمدی نژاد می خواهد با این کارها، مسئله اول کشور که همان مشکلات اقتصادی را تحت شعاع قرار بدهد که به نظر من نتیجه ای نخواهد گرفت.

آقایان اگر جرأت دارند، بگویند کدام نهاد مانع آن ها شده است

* بارها آقای احمدی نژاد مطرح کردند که تهدید به ترور می شوند یا از سوی نهادهای امنیتی تهدید شدند. ممکن است که ایشان از سوی نهادهای قضایی یا امنیتی تحت فشار قرار گرفته باشند یا این هم جزئی از نماش های سیاسی اوست؟

خیر، این آقایان اگر جرأت دارند، به صورت شفاف بگویند که کدام نهاد مانع‌شان شده است؟ آیا از سوی سپاه بوده یا وزارت اطلاعات؟ ناجا بوده است یا دولت؟ به قول ما طلبه ها به کلیات ابوالبقاع، این رفتارها مظلوم نمایی است.

اگر عدالت رعایت شود، باید احمدی نژاد 10 سال به زندان برود

اگر نظام بخواهد عدالت را رعایت کند و بنابر مصلحت ایشان را به خاطر تخلافاتش محاکمه کنند، قطعا کمتر از 10 سال برای او زندان نمی برند. احمدی نژاد و اطرافیانش آنقدر تخلف دارند که حداقل 10 سال به زندان می روند؛ اما، مصلحت و اولویت کشور موضوعات دیگری است.

لذا این اظهارات تهمت و افترا به نهادهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است که زحمت می کشند و با جاسوسان و ضدانقلاب ها مقابله می کنند. بنابراین، احمدی نژاد نسبت به نهادهای امنیتی جوسازی می کند تا یک نوع دلسردی ایجاد کند.

نامه های احمدی نژاد الکی است و نهادها توجهی نمی کنند

* آقای احمدی نژاد یکسری دیدار مردمی در میدان 72 نارمک برگزار می کنند و به قولی به مشکلات مردم گوش می کند، این دیدارها نمایشی هستند یا ایشان می تواند گرهی از مشکلات مراجعه کنندگان باز کند؟

جمعیتی به آنجا نمی رود. اگر شما یا من یک سایت و پولی داشته باشیم، مانند هزینه هایی که برای این سفر به دبی شد و 12 نفر با او همراه بودند که برای یک سفر عادی این همه هزینه نمی شود. روسای جمهور اسبق نیز می توانند این کارها را بکنند ولی رئیس جمهوری که رفته دیگر مسئولیتی ندارد. افراد احمدی نژاد یار کشی کرده و به آنان پول می دهند که جمعیت را به آنجا می کشند یا به آن ها امید می دهند که آقای احمدی نژاد نامه می دهد و مشکلاتتان حل می شود.

من خبر دارم که نامه هایی که او به نهادهای مختلف می دهد، سر کاری است و به طور مثال نامه هایی که به کمیته امداد یا نهادهای انقلابی می نویسد و فرد امیدوار می شود که 5 میلیون می گیرد؛ الکی است و هیچ کس حتی به نامه های او توجهی نمی کند.

احمدی نژاد اعتباری ندارد

در انتخابات ریاست جمهوری 1400، کمپین راه انداخته بودند از خانه احمدی نژاد به سمت وزرات کشور حرکت کنند هیچ کسی به به این کمپین نرفت. اگر هم عکس بگیرید، شاید 10 تا 12 نفر که چهره تکراری هستند، ببینید. این ها یک سری کار پوپولیستی برای سرگرم کردن سر خودشان است. من خودم در دولت حضور داشتم و آن زمانی هم که مردم از او طرفداری می کردند، بر این باور بودند که به نظام خدمت کرده و رهبر انقلاب نیز از مجموعه دولت حمایت می کردند. متاسفانه سرنوشت احمدی نژاد به جایی رسیده است که با بی حجاب و ضد انقلاب مصاحبه کند و اعتباری ندارد.

من به عنوان همکار سابق یک بار افشاگری کردم، به چند وکیل پول کلانی پرداخت کردند که از من به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کنند، هرچند که نتوانست ادعای خود را ثابت کند و من تبرئه شدم. او از یک سو می گوید باید به مردم محبت کرد و از سوی دیگر از من شکایت می کند و مشاهده می کنید که چقدر آدم کینه ایی هست.

* به همان ماجرای سی دی و پخش فیلم ظهور نزدیک است مربوط می شود یا ماجرایی دیگر بود؟

نه، درباره این ماجرا من همان زمان تبرئه شدم وموضوع خاصی نبود. خود آقای احمدی نژاد، شخصا در همین یک سال اخیر به خاطر مصاحبه هایی که انجام دادم، از من شکایت کرد و یک سری اتهاماتی زدند. پول های گزافی هم به وکلا پرداخت کرده بود که مرا محکوم کنند و خوشبختانه من هم در دادسرای فرهنگ و رسانه و هم دادسرای ویژه روحانیت تبرئه شدم.

دیدار احمدی نژاد با اسرائیلی ها

* آقای داوری اصرار دارند که آقای احمدی نژاد از پاویون اسرائیل دیدار کرده و با مدیر آن به گفت و گو پرداخته است و یکسری عکس هم منتشر کردند. این موضوع از سوی آقای احمدی نژاد تکذیب شد. به نظر شما این دیدار صورت گرفته است؟

قطعا دیدار کردند. آقای احمدی نژاد 2 نوع دیدار در این نمایشگاه داشت. یک نوع دیدار عمومی بود و یک نوع دیدار خصوصی که نهادهای امنیتی باید آن را بررسی کنند. زمانی به صورت علنی و در جلوی جمع به سمت نمایشگاه اسرائیل می روند و با خانم ها عکس می اندازند؛ این نشان دهنده آن است که در پشت پرده هم خبری وجود دارد و نهادهای امنیتی باید ورود کنند تا ارتباط او را در خازج با افراد به اصطلاح خبرنگار یا ... بررسی کنند. یکی از کارهای او مسلما دروغگویی است و خیلی راحت موارد را تکذیب می کنند. بنابراین، به تکذیبیه او توجه نکنید.

در دفتر احمدی نژاد پرنده هم پر نمی زند

* فکر می کنید آقای احمدی نژاد دولت سایه را به صورت پنهانی تشکیل می دهد؟

خیر، شما یک سری به عنوان خبرنگار به ولنجک بروید، ساختمانی که برای بیت المال و بنیاد مستضفان است اما، در دست احمدی نژاد قرار دارد مشاهده می کنید که پرنده پر نمی زند. در واقع حتی از یاران گذشته او هم به آنجا مراجعه نمی کند و کسی به غیر از 4 یا 5 نفر از اطرافیان او که دارای مشکل هستند؛ کسی به دفتر او نمی رود.

چه جوری می خواهد دولت سایه را تشکیل بدهد، وقتی او را قبول ندارند؟ همین افراد بی حجاب یا بدحجابی که با احمدی نژاد عکس می گیرند، ته دلشان او را قبول ندارند. او فقط می خواهد دیده شود، طرفدار و اعتباری ندارند و همه شانتاژ بازی سایت خودش است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها