رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566469

مایکروفر ال جی مدل 8265 یا سولاردام ؟

رپورتاژتبلیغی/مایکروفر یک وسیله پر مصرف هر خانه ای می باشد و نکاتی در مورد خرید و قیمت مایکروفر 8265 ال جی در اختیار شما قرار دهیم. ال جی برندی خوش آوازه است که سال های سال لوازم خانگی تولید می کند و با ارائه ویژگی ها؛ امکانات و فناوری های متعدد نیاز هر کاربری را به خوبی برآورده می کند.

ال جی
مایکروفر یک وسیله پر مصرف هر خانه ای می باشد و نکاتی در مورد خرید و قیمت مایکروفر 8265 ال جی در اختیار شما قرار دهیم. ال جی برندی خوش آوازه است که سال های سال لوازم خانگی تولید می کند و با ارائه ویژگی ها؛ امکانات و فناوری های متعدد نیاز هر کاربری را به خوبی برآورده می کند.

مایکروفر 8265 ال جی

درباره مایکروفر

مایکروفر یکی از لوازم آشپزخانه ای است که امروزه طرفدارن زیادی دارد و تقریباً در بیشتر خانه ها از آن استفاده می شود. از لحاظ قیمت مایکروفر هم این مدل بی نظیر و زیبا زبان زد می باشد . در ادامه به توضیحات تکمیلی میپردازیم . اشعه های مایکروویو و مایکروفر ها، امواج رادیویی با فرکانس بسیار بالا (2450 MHz) است که در مسیر مستقیم حرکت می کند. ظروف فلزی، اشعه های مایکروفر را به طور کامل منعکس می کند ولی ظروف پلاستیکی و شیشه ای این اشعه ها را از خود عبور می دهد.

غذا، انرژی اشعه مایکروویو را به خودش جذب می کند، سپس مولکول های آب موجود در آن، به سرعت به تحرک و لرزش در می آید که این لرزش گرما تولید می کند و باعث پخت غذا می شود. طبق توصیه متخصصین، بهتر است در پخت با مایکروفر غذا به تکه های کوچک تقسیم شود. به طور معمول تولیدکنندگان مایکروفر در آن از صفحه گردان و فن های هم زن استفاده می کنند.

توصیه می شود در فواصل پخت، غذا دو تا سه بار هم زده شود. غذایی که از فریزر خارج می شود قبل از قرار دادن در مایکروفر باید به طور کامل از حالت یخ زدگی خارج شود، زیرا آب، بسیار راحت تر از یخ، اشعه مایکروویو را به خود جذب می کند، بنابراین اگرقسمت هایی از غذا هنوز یخ زده باشد، حرارت به طور یکنواخت به غذا نمی ر سد و میکروارگانیزم های مضردر آن باقی می ماند. البته مزیت مایکروفر این است که غذا با خارج شدن از حالت یخ زده و آب شدن یخ آن، می تواند سریع پخته و سرو شود، بدون این که برای مدت طولانی در محدوده خطر حرارت یعنی 4 تا 60 درجه که دمای رشد میکروب ها است، قرارگیرد.

از آن جا که زمان واکنش و تماس غذا با آب و دمای بالا در مایکروفر در مقایسه با روش های پخت معمولی کمتر است، از دست دهی ویتامین ها و مواد معدنی نیز در این حالت کمتر است. به خصوص ویتامین های محلول در آب مثل ویتامین C و B1 که به حرارت بسیار حساس هستند، در مایکروفر بیشتر حفظ می شود. مایکروفر این برتری را نسبت به جوشاندن دارد که نشت ویتامین ها به درون آب پخت را به حداقل می رساند و از این نظر شبیه به بخارپز کردن است.

مایکروفر و سولاردام ال جی

ال جی، انواع و اقسام لوازم خانگی از جمله مایکروفر ها را تولید می کند. مایکروفر یا مایکروویو های ال جی، کیفیت بالایی دارند و توانسته اند اکثر مشتریان را راضی نگه دارند. ال جی توانست با تولید سولاردام ها برای نخستین بار، تحولی در بازار به وجود بیاورد و بیشتر افراد برای خرید این محصول جدید اقدام کردند.

اما همانطور که می دانید سولاردام و مایکروفر ال جی با هم متفاوت هستند. به طور کلی، سولاردام، همان مایکروفر است، با این تفاوت که المنت های نوری به آن اضافه شده است.

در سولاردام ها پخت غذا هایی مانند مرغ بریانی، و ماهی، غذا ها خشک نمی شوند و آب خود را حفظ می کنند. دلیل این مسئله این است که؛ در بالا و کف سولاردام هیتر ذغالی که نوعی از المنت نوری، است قرا دارد.

این به نوعی توانایی اضافه سولاردام نسبت به مایکروفر است و باعث می شود پخت غذا سرعت بیشتری داشته باشد و در نهایت مواد مغذی در غذا، بیشتر حفظ شود.

سولاردام، تمام ویژگی‌های یک مایکروفر را دارد و علاوه بر آن می‌تواند غذا را از پایین هم گریل کند.

سولاردام با استفاده از گرمای حاصل از لامپ هالوژنی می‌تواند قدرت پخت یا کباب‌ شدن بهتر غذا ها را تا حد قابل‌ توجهی بالا ببرد.

مایکروفر می‌ تواند با امواج الکترومغناطیسی و با سرعت بالایی، باعث به جریان افتادن مولکول ‌های آب موجود در مواد غذایی شود و با گرم ‌کردن سریع این مولکول‌ ها، غذا را در مدت زمان اندکی بپزد یا گرم کند.

از آنجا که قدرت نفوذ این امواج به تمام سطح غذا یکسان نیست، باید برای پختن یا گرم‌ شدن تمام قسمت‌ های مواد غذایی، هر چند دقیقه یک‌ بار، غذا را زیر و رو کرد .

مایکروفر یا مایکروویو همان کارایی سولاردام را دارد با این تفاوت که در بالا و کف آن ها المنت های نوری، تعبیه نشده است. اگر مشغله شما در طول روز زیاد است و زیاد به دنبال آشپزی نیستید و نیاز شما در حد گرم کردن غذا یا نوشیدنی و یخ زدایی می باشد، پیشنهاد می شود مایکروفر های ال جی را تهیه کنید. مایکروفر های ال جی انواع و مدل های مختلفی دارند و همانطور که می دانید در این مطلب به معرفی و بررسی مایکروویو ال جی 8265 می پردازیم.

مایکروویو 8265 ال جی

درباره مایکروفر 8265 ال جی

مایکروویو 42 لیتری ال جی مدل 8265، یکی از مدل های پر فروش ال جی است. ویژگی های کلی مایکروفر ال جی 8265 عبارتند از :

  • ظرفیت : 42 لیتر
  • حداکثر قدرت خروجی : 1200 وات
  • توزیع مایکروویو : گردان
  • پوشش داخلی : لعاب سرامیکی
  • نوع باز شدن درب : فشاری
  • قابلیت یخ زدایی : دارد
  • فناوری آنتی باکتریال : دارد
  • پشتیبانی از تابع ECO : دارد
  • فناوری اینورتر هوشمند : دارد
  • سیستم پخت یکنواخت : دارد
  • قابلیت سرخ کردن با حداقل روغن : دارد
  • مدل مایکروویو : ال جی MH8265CIS
  • طراحی درب : Smog
  • دسته بندی‌ : گریل
  • قابلیت پاکسازی آسان : دارد
  • i-Wave
  • سایز سینی : 360 میلی متر
  • بدنه خارجی : Noble Silver
  • روش کنترل : شیشه ای لمسی
  • نوع صفحه نمایش : White LED

این محصول ال جی 8265، مایکروفری است که نسل جدیدی از مایکروویو های NeoChef ال جی می باشد، که با ظرفیت بالا (42 لیتر) و محفظه آنتی باکتریال، برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. مایکروفر 8265، با بهره گیری از اینورتر هوشمند « Smart Inverter » که یک فناوری دقیق برای پخت و پز عالی است، غذا ها را سریعتر از همیشه برایتان آماده می کند و به وسیله کنترل دمای دقیق تر، شما می توانید انواع ظروف را در دستگاه قرار دهید و ترسی از شکستن و خراب شدن آن ها نداشته باشید.

مایکروفر 8265

از جمله مزایای دیگر محصول 8265 ال جی می توان به این موارد اشاره کرد که یکی از امتیازات مایکروویو ال جی 8265، پخت گوشت به طور یکنواخت است که با قدرت واقعی 1200W به راحتی این میزان قدرت احساس می شود به طوری که موجب آبدار تر شدن و مغز پخت شدن بیشتر گوشت و مرغ خواهد شد. در کنار این ها، مایکروویو ال جی MH8265CIS قادر به سرخ کردن و یا گرم کرد مواد غذایی است. همانطور که اشاره شد، مایکروفر ال جی 8265، از خاصیت ضد باکتری یا Anti-Bacterial بهره می برد و این خود به تنهایی 99.99 درصد از باکتری ها و میکروب های موجود در محفظه را از بین می برد؛ همچنین به واسطه همین قابلیت، تمیز کردن دستگاه تنها با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و ویژگی های مایکروفر 8265 و خرید می توانید از کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی کالاپایا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها