رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566479

فال روزانه چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

ی
html>

فال شخصی برای متولدین 28 مهر :

سالی سرشار از مهر و محبت را در پیش‌رو دارید و با اخلاق خوش، دل افراد زیادی را به‌دست خواهید آورد. این سال، سال عشق‌وعاشقی است و اگر تاکنون به کسی دل نداده‌اید در سالی که پیش‌رو دارید دلباخته کسی خواهید شد و از جان و دل عاشقش می‌شوید. ماه آبان که در پیش‌رو دارید را به فکر و تأمل اختصاص دهید و تا می‌توانید دانش خود را افزایش دهید، زمانی که برای ارتقای خود قائل شده‌اید بی‌نتیجه نمی‌ماند و آذر یا دی‌ماه امسال موقعیت بسیار خوبی برای شما فراهم می‌شود که با تکیه بر اندوخته فکر و دانش، از این فرصت به‌بهترین نحو ممکن می‌توانید استفاده کنید. در بهمن‌ ماه شرایطی برای مسافرت فراهم می‌شود و می‌توانید به جاهایی بروید که تاکنون آرزوی سفر به این مکان‌ها را داشته‌اید. اسفند ماه امسال یکی از نزدیکان به شما رو می‌کند و رازی مهم را در میان می‌گذارد. از اعتمادی که این دوست به شما داشته تشکر کنید و راز او را هرگز به کسی افشا نکنید، چرا که برملا کردن راز این دوست، دردسرهای زیادی را برای شما به‌دنبال دارد و وارد ماجرایی می‌شوید که آرزو می‌کنید ایکاش این راز را برملا نمی‌کردید.


فال روزانه متولدین فروردین

روز عجیبی را در پیش‌رو دارید و بدون آنکه دلیل خاصی داشته باشد، حسابی احساساتی شده‌اید و می‌خواهید سفره دل‌تان را پیش هرکسی باز کنید. اما بهتر است جلوی خودتان را بگیرید و راز دل‌تان را پیش هرکسی افشا نکنید. تنها اعضای خانواده هستند که می‌توانید روی آنها حساب‌باز کنید و اگر ازدواج کرده‌اید یا معشوق و دلداری دارید، بعدازظهرِ امروز دست او را بگیرید و بیرون بروید تا در شرایطی مناسب رازی که مدت‌ها است در سینه نگه‌داشته‌اید را با او در میان بگذارید. در یکی دو هفته آینده جلسه کاری مهم، یا مهمانی رسمی باشکوهی درپیش‌رو دارید، از هم‌ اکنون آماده این مراسم باشید، چرا که در این مراسم خبرهای خوشی به‌دست شما خواهد رسید. قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی‌تان در گرو بود و نبود اوست او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید شما جسما و روحا بیش از حد از خودتان کار کشیده‌اید و فشار را تحمل کرده‌اید حالا اما خسته‌اید دیگر توانی برای ادامه ندارید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و احساس می‌کنید از درودیوار شادی و خوشی برای شما می‌بارد. حیف است که این احساس را به تنهایی تجربه کنید و دوستان و آشنایان را برای شام به‌ منزل خود دعوت کنید تا حسابی دور هم باشید و خوش بگذرانید. از آن دسته افراد خوش و بذله‌گویی هستید که همیشه به فکر شادی و خنده دیگران هستند. در نتیجه تا می‌توانید برای دوستان خود لطیفه تعریف کنید و دل آنها را شاد نمایید. فراموش نکنید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و اکنون که حسابی سر کِیف هستید، دیگران را نیز مهمان این خوشی کنید. به تصورات خود بیش از حد پروبال می دهید، رویاپردازی برای شما لازم است اما نه در این حد ک باعث سقوطتان شود. اکنون زمان آن فرارسیده که یک پرش برای آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست، اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز از آن روزها است که باید به تفکر اختصاص دهید و درباره آینده‌تان حسابی فکر کنید. مدتی است احساس می‌کنید چیزی از درون شما را می‌خورد اما دلیل این نگرانی را تشخیص نمی‌دهد. به‌این‌ترتیب پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل مدیتیشن هستید، ساعتی ار روز را مراقبه و مدیتیشن کنید چه بسا به‌دلیل نگرانی خود پی‌ببرید. مدت‌ زیادی است که به طبعیت سر نزده‌اید و به‌همین دلیل احساس دل‌مردگی می‌کنید، امروز وقتی را برای گشت‌وگذار در پارک یا بیرون از شهر اختصاص دهید و با طبیعت آشتی کنید. مطمئن باشید وقت‌گذراندن در پارک، بیشتر از قدم زدن در پاساژها و مجتمع‌های تجاری حال شما را خوب می‌کند. برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید، بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده‌اید اما بی گدار به آب نزنید. این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساندن خبری عجله نکنید و کمی دست نگهدارید. این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.


♋ فال روزانه متولدین تیر

فرد بسیار خلاقی هستید و امروز خلاقیت شما به اوج رسیده است، اما به‌اندازه‌ای گرفتار کارهای منزل و محل‌کار هستید که فرصتی برای خلاقیت و ابداع کارهای جدید دست نمی‌دهد. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید روشی جدیدی برای رسیدگی به کارها پیدا کرده‌اید و فکر تازه‌ای در سر دارید. این فکرها را روی کاغذ بنویسید و مطمئن باشید روزی فرا می‌رسد که به کمک همین تفکرات، گره‌ای از کار شما باز شود. از خلاقیت خود کمک بگیرید و اجازه ندهید کارهای روزمره تفکر خلاقیت شما را نابود کند، اگر فرصت دست داد، چند ساعتی با خودتان خلوت کنید، به شما قول می‌دهیم از تنهایی و خلوت باخود احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اجازه ندهید حرفی که شخصی حسود به شما می زند روحیه‌تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی‌تان شده و هم صحبتتان خواهد شد تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف‌هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

از آن دسته افرادی هستید که همیشه به‌اندازه‌ای غرق جزئیات می‌شوید که نگرش کلی به کارها را فراموش می‌کنید. به‌همین دلیل آنقدر به جزئیات زندگی حرفه‌ای خود توجه کرده‌اید که حساب زندگی شخصی‌تان از دست شما در رفته و تعادل خوبی میان کار و زندگی ندارید. در اینکه توجه به جزئیات اهمیت زیادی در زندگی دارد هیچ شکی نداریم، اما گاهی اوقات بهتر است وسواس‌ به‌خرج ندهید و با دیدی کلی به کار و زندگی نگاه کنید. در غیر این‌صورت زندگی شخصی شما به‌خطر خواهد افتاد. صدقه دادن را فراموش نکنید، بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت‌هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد، بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت‌هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت‌ها بر علیه‌تان استفاده کنند.


فال امروز متولدین شهریور

روزهای بسیار شلوغ و پرکاری را پشت‌سر گذاشته‌اید و امروز اصلاً حوصله کار ندارید و می‌خواهید استراحت کنید. به‌اندازه‌ای خسته هستید که حتی حوصله ندارید جواب سلام دوستان و اعضای فامیل را بدهید. نگران چنین رفتاری نباشید چرا که دوستان و اعضای خانواده کاملاً در جریان سختی‌هایی که گذرانده‌اید هستند و امروز به شما کمک می‌کنند تا حسابی استراحت کنید. امروز کاری از دست شما برای حل مشکلات بر نمی‌آید و فردا هم روز خدا است. در نتیجه حل مشکلات را به روزهای آینده موکول کنید. در یکی دو هفته آینده خبر بسیار خوشی به‌دست شما می‌رسد، این خبر به‌اندازه‌ای خوش است که تمام مشکلات را فراموش خواهید کرد. حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید، اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بینید خرابکاری کرده‌اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز سعی کنید نسبت به آنهایی که دوست دارید صبور باشید و توجه و محبت کافی نسبت به آنها داشته باشید. فرزند، همسر و یا یکی از نزدیک ترین عزیزانتان امروز به توجه ویژه ی شما نیاز دارد و هیچ کسی به غیر از شما هم نمی تواند این عشق و حس اعتماد را به او هدیه کند. سعی کنید امروز این عزیزتان را اولویت اصلی خود قرار دهید و حتی اگر لازم دیدید برنامه های دیگر خود را کنسل کنید یا به تعویق بیندازید. فراموش نکنید که عزیزانتان مهم ترین دارایی شما در زندگی هستند. نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود. مراقب باشید، شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید. نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد، هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد، شما نباید راهتان را عوض کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

مدتی است که گرفتاری‌های زندگی شما را از ابراز محبت به اعضای خانواده بازداشته است، امروز زمان جبران فرا رسیده و حتی اگر آب دست‌تان است زمین بگذارید و به اعضای خانواده رسیدگی کنید. محبت شما برای آنها بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید ارزشمند است و اعتماد به‌نفس اعضای خانواده را افزایش می‌دهد. یکی از دوستان یا فامیل به کمک شما نیاز دارید،‌ دست رد به سینه او نزنید و هرکاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای او انجام دهید. مطمئن باشید این رفتار شما نادیده گرفته نخواهد شد و دوست‌ شما در فرصت مناسب، لطفی که به‌ او کرده‌اید را جبران خواهد کرد. در زندگی‌تان پیگیر باشید و اینقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید این کار باعث می شود که به سلامتی‌تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا به موفقیت برسید. فراغ و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید که این کمک همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید حس‌وحال اطرافیان را بیشتر از همیشه می‌فهمید و به‌همین دلیل نیز می‌خواهید وقت بیشتری برای حل مشکلات دیگران اختصاص دهید. اما امروز روزی نیست که به‌فکر بازکردن گره‌ای از مشکلات دیگران باشید، چرا که به‌اندازه کافی گرفتاری دارید. در نتیجه برنامه‌هایتان را طوری تنظیم کنید که از حس و حالی که دارید برای پیش‌برد کارها کمک بگیرید. علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکر های سازنده بکنید تا اتفاق های خوب بیافتند. این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید درهای باز را هم به رویتان می بندد. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.


♑ فال روز متولدین دی

احساس می‌کنید فرد خلاقی هستید اما هرگز فرصت دست نداده‌ تا این خلاقیت را امتحان کنید و به‌همین دلیل نیز فکر می‌کنید که حق شما خورده شده و کسی به استعدادتان پی‌نبرده است. امروز زمان آن رسیده که خودتان را دست‌کم نگیرید و در زمینه‌ای که فکر می‌کنید استعداد و خلاقیت دارید، مشغول به کار شوید. به شما قول می‌دهیم کاری که انجام می‌دهید نظر اطرافیان را جلب می‌کند و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را برای ادامه کار تشویق خواهند کرد. هیچ کس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی‌تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید. کاری را باید هر چه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است با قدم های کوچکتر شروع کنید به نفعتان است، اینکه بخواهید یکباره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه‌ی توانایی‌هایتان را زیر سوال ببرید.


♒ فال متولدین بهمن

شنیدن گفته های یک نفر در جمع در حالی که می دانید افکار و احساسات او چیز دیگری هستند شما را متعجب می کند و دلتان می خواهد در رابطه با این موضوع با او صحبت کنید. به هیچ وجه این کار را نکنید و او را به حال خودش بگذارید. توجه و افکارتان را روی زندگی خودتان و این که چقدر امروز خوشحال هستید متمرکز کنید. این آگاهی از احساسات دیگران را در رابطه با شخصی که دوست دارید به کار بگیرید و در جهت بهتر کردن رابطه تان از آن استفاده کنید. در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید و گرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود نا امید باشید و دست روی دست بگذارید بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز خوبی برای رها کردن است. اگر کسی به شما آسیب زده و یا باعث ناراحتیتان شده است، زمان آن فرا رسیده است که که او را ببخشید و به مسیر خودتان ادامه بدهید. کینه به دل گرفتن شما را به هیچ جایی نخواهد رساند. در واقع این کار مانند خوره روح و قلب شما را خورده و فرسوده می کند و جلوی پیشرفت شما در هر زمینه ای را می گیرد. سعی کنید نفرت و کینه را رها کنید. اگر قرار باشد رابطه بین شما و این شخص به روال عادی باز گردد حتما این اتفاق خواهد افتاد، در غیر این صورت این رابطه از اول هم اشتباه و محکوم به فنا بوده است. شما نمی دانید آینده چی خوابی برایتان دیده، کاری امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جای دل دل نکنید و اگر نه وسوسه رفتن و افسوسش همیشه با شما خواهد ماند.

تصویرزندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها