رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566491

شروع خوب میلواکی و شکست لیکرز در شب درخشان لبران

ساعت24-مالک باشگاه استوابخارست رومانی عنوان کرد هر کس که واکسن کرونا بزند قدرت باروری خود را از دست می دهد.

html>

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، مالک یک باشگاه فوتبال به بازیکنان خود گفته است که در صورت دریافت واکسن کووید نابارور خواهند شد و اصرار دارد که صحبت‌های محققان درباره واکسن درست نیست و از مردم می‌خواهد در سال‌های آینده "ببینند چه اتفاقی می‌افتد".

جیجی بکالی سیاستمدار سابقو مالک باشگاه استوا بخارست رومانی که تصور می‌شود حدود ۵۰۰ میلیون دلار ثروت دارد و در ابتدا ثروت خود را در مبادله زمین با ارتش این کشور به دست آورد در روزهای اخیر مخالفت خود را با واکسن‌ها اعلام کرد.

او اعتراف کرد که به بازیکنان خود گفته است که واکسیناسیون "خوب نیست". این در حالی است که خیلی از اعضای این باشگاه به بیماری کرونا مبتلا شدند و حتی باعث شد در دیدارهایی به حد نصاب بازی نرسند.

بکالی به Bekali Gazeta Sporturilor گفته است: من نمی خواهم واکسینه شوم. من یک انسان هستم و نمی‌خواهم" ترنس" شوم. چرا باید به خودم اجازه دهم ماده‌ای را تزریق کنم که باعث تغییر ژنتیکی من می‌شود؟ من با آن محققانی موافقم که می‌گویند واکسن خوب نیست. اگر کسی نمی‌خواهد بچه دار شود واکسن کرونا بزند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد واکسن کووید با مشکلات باروری ارتباط دارد.

میزان واکسیناسیون این کشور به راحتی زیر متوسط جهانی است و کمتر از ۳۰ درصد از جمعیت رومانی واکسینه شده است.

به گزارش ایسنا، بکالی قبلا اظهارنظری درباره ورزش زنان نیز کرده بود که بازتاب گسترده ای داشت و عنوان کرد فوتبال زنان برخلاف طبیعت انسانی است.

ستاره والیبال روسیه که پیش از این اعلام شده بود، به دلیل مصدومیت المپیک توکیو را از دست داده اما اکنون مشخص شده که او به دلیل دوپینگ محروم شده است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری موزرسکی ستاره والیبال روسیه در جریان رقابت ها لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ به علت مصدومیت پس از بازی در هفته چهارم، به کشورش بازگشت تا عنوان شود که این ستاره روسی المپیک توکیو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

پیش از این عنوان شده بود که مصدومیت این ستاره روس از ناحیه آرنج دست بوده و برای همین این بازیکن نمی تواند در المپیک حضور داشته باشد.

اما در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شده که موزرسکی به علت دوپینگ محروم بوده است! باشگاه سانتوری سانبردز اعلام کرد که موزرسکی در می سال ۲۰۱۳ دوپینگ کرده و این مورد برای فدراسیون جهانی والیبال آشکار شده است. بنابراین این بازیکن از آوریل ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲ از مسابقات والیبال محروم شده است.

پیش از این علت غیبت این بازیکن در المپیک و مسابقات ملی مصدومیت عنوان شد و مشخص نیست که واقعا این ستاره والیبال مصدوم بوده یا به دلیل محرومیت در ترکیب روسیه قرار نگرفت.

رسانه ژاپنی نیکان با تایید این خبر نوشت: به نظر می رسد موزرسکی که ۲۱۸ سانتی متر قد دارد به پایان فعالیت خود نزدیک شده است.

تیم فولاد سیرجان در مسابقات باشگاه‌های والیبال جهان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فولاد سیرجان که به تازگی توانست در مسابقات باشگاه‌های آسیا قهرمان شود، باید در رقابت‌های باشگاه‌های جهان به مصاف حریفان خود برود.

ivolley در گزارشی نوشت: شهر بتیم در برزیل برای پنجمین بار میزبان جام باشگاه‌های مردان جهان است. این رقابت‌ها توسط فدراسیون جهانی از ۸ تا ۱۲ دسامبر (۱۷ تا ۲۱ آذرماه) پیگیری خواهد شد. میزبان این رقابت‌ها اعلام کرده است که امسال به جای ۸ تیم، شش تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند زاکسا لهستان، ترنتینو ایتالیا، ساداکروزیرو برزیل، تائوباته برزیل، یو پی سی ان آرژانتین و فولاد سیرجان ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مسوول برگزاری این رقابت‌ها توضیح داد: چین به عنوان میزبان این رقابت‌ها شناخته شده بود اما این کشور درخواست کرد که این رقابت‌ها به تعویق بیفتد. از آن‌جا که شهر بتیم واجد شرایط بود و دارای تمام ساختار های لازم برای میزبانی این نوع مسابقات است، توسط فدراسیون جهانی برای این رقابت‌های مهم انتخاب شد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی و شکست لس آنجلس لیکرز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، در حالی از بامداد امروز (چهارشنبه) ۲۸ مهر ۱۴۰۰ با برگزاری دو دیدار آغاز شد که تیم‌های میلواکی باکس و لس آنجلس لیکرز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در بازی نخست این فصل، تیم میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی به مصاف بروکلین نتس رفت که موفق شد با درخشش ستاره‌هایی چون یانیس آنتتوکومپو و کریس میدلتون، با حساب ۱۰۴ - ۱۷ به برری دست پیدا کند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳۷ - ۲۵ میلواکی

کوارتر دوم: ۲۹ - ۳۴ نتس

کوارتر سوم: ۳۱ - ۲۶ میلواکی

کوارتر چهارم: ۳۰ - ۱۹ میلواکی

در انتها این بازی یانیس آنتتوکومپو با کسب ۳۲ امتیاز و ۱۴ ریباند برای میلوکای دبل دبل کرد و ستاره تیمش شد. کوین دورنت نیز عملکرد درخشانی در ترکیب نتس داشت و با کسب ۳۲ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد، اما نتوانست مانع شکست یارانش شود.

اما در دومین بازی این فصل هم که بامداد امروز برگزار شد، تیم لس آنجلس لیکرز در دیداری نفس گیر، با حساب ۱۱۴ - ۱۲۱ مقابل گلدن استیت تن به شکست داد تا یاران لبران، فصل جدید را با باخت آغاز کنند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۳۴ - ۳۲ لیکرز

کوارتر دوم: ۲۵ - ۲۱ لیکرز

کوارتر سوم: ۲۶ - ۳۰ گلدن استیت

کوارتر چهارم: ۲۹ - ۳۸ گلدن استیت

در انتهای این بازی، لبران جیمز و آنتونی دیویس به ترتیب با کسب ۳۴ و ۳۳ امتیاز و هر دو با ثبت ۱۱ ریباند دبل دبل کرده و ستاره‌های تیم لیکرز بودند، اما این عملکرد آن‌ها هم مانع شکست تیمشان نشد.

استفن کری نیز با کسب ۲۱ امیتاز، ثبت ۱۰ پاس گل تریپل دب کرد و ستاره تیم گلدن استیت در این دیدار بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها